Gå til innhold

Oralsex

Gjest ErDetteMerkelig?

Anbefalte innlegg

Gjest ErDetteMerkelig?

Da jeg var ca. 6 år ble jeg utsatt for 2-3 overgrep av en slektning. Én gang holdt han meg fast og tvang meg til å utføre oralsex på han. Det var ufattelig vondt å bli holdt fast og forferdelig ekkelt!

Jeg er nå 22 år og har aldri utført oralsex på noen menn før for et par uker siden. Hadde drukket litt og hadde sex med en fyr jeg kjente bittelitt. Uten at jeg tenkte over det begynte jeg å gi han munnsex og jeg syntes faktisk det var helt greit! Jeg likte det faktisk! Der og da syntes jeg det var rart at jeg likte det, men gruet meg litt til han skulle komme... Han kom ikke inni munnen min så jeg vet ikke hvordan det hadde vært.

Nå begynner jeg å lure litt... Jeg har alltid tenkt at oralsex er utelukket fordi jeg forbinder det med overgrep. Nå begynner jeg å lure på om jeg ikke kan ha blitt utsatt for det i det hele tatt? Kanskje jeg husker feil? Kan man virkelig like oralsex når man har blitt tvunget til det før? Har alltid trodd at man da syntes det var ekkelt... Eller hadde det noe med alkoholden å gjøre? Kanksje jeg synes det er ekkelt neste gang?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/239526-oralsex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er noe helt annet når du gjør det frivillig med en fyr som virker grei, enn når du blir tvinget til det som et forsvarsløs barn og dette har du sikkert forstått. Når en blir utsatt for overgrep blir det liksom forbudt å ha seksuelle følelser, men du har ingenting å skamme deg over.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/239526-oralsex/#findComment-1850816
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...