Gå til innhold

Anbefalte innlegg

"Inneholder spor av nøtter" sier godteposen, og jeg ble litt betenkt. Når de advarer om slikt, da kan det være litt vasnkelig å nyte dem.

Roald Øyen kommer også drassende med sine nøtter både jul og påske, og en gang skulle han spikre opp nøttene på døra si. Og så skulle han legge nøttene sine i en kurv. Men da han ville knekke dem , da slo jeg over til en annen kanal.

"Det nøtter ikke" sa min Finnmarksvenn. Hva er å nøtte?

I dyrehagen var det noen amerikanske ekorn, til og med de hadde pyntet nøttene sine emd glitter for å feire 4. juli.

"Vi venter stor suksess for disse nøttene" sa de på nøttefabrikken. Nøttefabrikken? Kunstige nøtter? Jajajajaja, de legger jo inn brystinplantater, så.

Jeg var litt betenkt da de laserte krukker med nøtteproteiner. Hvem er det som donerer nøttene sine til å lage slikt?

En vin hadde nøtteaktig smak, kan noen fortelle hvordan det smaker? Litt svette, kanskje?

Fortsetter under...

Annonse

kokosnøtter er større *glizer*

Nøttefabrikken sier at hvalnøtter veier 500 kg, og er havet største nøtter. Rart de alltid er nøtt til å overdrive. Men jeg knekker dem snart. Det er meg knekkende likegyldig hva hvalnøtter veier. Noen er alleriske mot nøtter, jeg liker heller ikke nøtter.

Jo-- det var en soldat (snikskytter) som hadde kamuflert seg så godt ved fiendens leir at to ekorn trodde han var et tre, og klatret opp beinet hans innni buksa. Den ene sa : jeg fant to nøtter, vi spiser den ene nå og graver den andre ned ved bekken! Soldaten ble 33 år.

kokosnøtter er større *glizer*

Det er mange som er opptatt av nøtter, og her er det visst lærlingenøtter som skal til pers, De er sikkert best unge, det fins også lærlinger uten nøtter, s k nøtteløse tilfeller.

http://n24.no/oppogfrem/article1341998.ece

Det er mange som er opptatt av nøtter, og her er det visst lærlingenøtter som skal til pers, De er sikkert best unge, det fins også lærlinger uten nøtter, s k nøtteløse tilfeller.

Det var den reklamefilmen jeg ikke forsto en døyt av, det ja.

Har du blitt tett i nøtta i varmen? hehhe

Har du blitt tett i nøtta i varmen? hehhe

Jeg kjeder meg. Jeg blir gal(nuts).

*skrur kjølemaskinen på full og stikker hodet inni*

Jeg skal i et viktig møte i morra, et kvitrende og blunkende kvinnemenneske (kanskje med uærlige hensikter?) er etter meg, skriveren har gitt opp livet og nekter å utlevere det jeg skal ha med meg i morra, og jeg har ikke peiling på hvor jeg skal gjøre av meg.

Hjelp!

Annonse

Gjest PandaMiranda

Har du sett nøttene til Roald?

Jeg klarer dem aldri jeg.

Ser kanskje litt for lite på tv. Men har fått med meg nøttene hans en ytterst sjelden gang. Og det har vært greit nok, synes jeg.

Kanskje du bare har fått en overdose av dem?

Har han nøtter om sommeren også, eller? Har bare oppfattet at han har jule- og påskenøtter, jeg.

(Eller har det seg slik at du sitter og slår i hjel noen kjipe sommerkvelder med gamle julenøtt-dvd'er...? Knegg, knegg...)

Jeg skal i et viktig møte i morra, et kvitrende og blunkende kvinnemenneske (kanskje med uærlige hensikter?) er etter meg, skriveren har gitt opp livet og nekter å utlevere det jeg skal ha med meg i morra, og jeg har ikke peiling på hvor jeg skal gjøre av meg.

Hjelp!

*hjelper moralsk*

Vi ominnreder stua vi-.---pust pes

Gjest PandaMiranda

Hjelp!

Heeey... Spennende, da!

Lykke til!

Ikke rart du er nervøs, da... Men husk: det KAN jo gå bra. (Bare du ikke blir altfor nuts, he-he...)

;-)

Ser kanskje litt for lite på tv. Men har fått med meg nøttene hans en ytterst sjelden gang. Og det har vært greit nok, synes jeg.

Kanskje du bare har fått en overdose av dem?

Har han nøtter om sommeren også, eller? Har bare oppfattet at han har jule- og påskenøtter, jeg.

(Eller har det seg slik at du sitter og slår i hjel noen kjipe sommerkvelder med gamle julenøtt-dvd'er...? Knegg, knegg...)

I vinter pynta til og med ekornene nøttene sine med glitter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...