Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest PandaMiranda

Jeg tenkte å spille idiot. En klar forbedring - sier brodern.

Å? Får du draget hvis du spiller idiot, mener du? Eller er målet å bli kvitt den dama?

Hvis forresten idiot er en forbedring, hva pleier du å være ellers da? (bortsett fra nuts, mener jeg?)

Å? Får du draget hvis du spiller idiot, mener du? Eller er målet å bli kvitt den dama?

Hvis forresten idiot er en forbedring, hva pleier du å være ellers da? (bortsett fra nuts, mener jeg?)

Bare idiot er visst bedre enn atal og frekk ididot?

Gjest PandaMiranda

Bare idiot er visst bedre enn atal og frekk ididot?

Hmm... Spørs hva du vil oppnå, det da. Enkelte ganger tror jeg dessverre at atale, frekke idioter har en tendens til å få viljen sin.

Mens de stakkars idiotene blir ofre for de ovennevnte.

Det er jo bare å ta seg en kikk rundt i arbeidslivet, for eksempel...

Annonse

Annonse

Virkelig store kunstnere skal visst være litt sære og uforståelige.

Jeg tør nesten ikke si at jeg i hvert fall ikke hadde giddet ha Munchs "Skrik" på veggen.

Da er det altså dat at den vant du ikke skjønner... Selve meningen med filmen er vel ikke vanskelig eller sær? Unnskyld. Jeg sa jo jeg ikke skulle grave i det...(men du svarte meg,- derfor...)

Gjest PandaMiranda

Mest forvirra ekornunger. Men de kan ikke stå på hue halvveis nede i et nedløpsrør og lage spøkelseslyder, da må røret kobles fra hverandre og ekornet ristes ut.

Oj...

Ristet ekorn. Høres ut som en av dine gourmet-spesialiteter...?

:-)

Da er det altså dat at den vant du ikke skjønner... Selve meningen med filmen er vel ikke vanskelig eller sær? Unnskyld. Jeg sa jo jeg ikke skulle grave i det...(men du svarte meg,- derfor...)

Jeg tipper det er "Medieklubben Ryggklappergutta" som har avgjort konkurransen, ikke utenforstående.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...