Gjest knick Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Nå kjeder jeg meg, så da er det tid for å diskutere sære Frp-ere. Spørsmålet er om de fleste Frp-ere (unntatt Siw og Carl) er særinger og originaler? Hvilken oppfatninger har du av rasen? noen her som vokste opp sammen med personer som senere ble Frp-er? Fortell! 0 Siter
Katt-ja Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Siden det etterhvert har blitt veldig mange frp'ere (er ikke oppdatert på de siste meningsmålingene...men) så ligger det vel i sakens natur at flesteparten ikke kan være noen "særinger og originaler" ;-) 0 Siter
Gjest eller? Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Kan 30% av befolkningen være særinger? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Kan 30% av befolkningen være særinger? evt. originaler? 0 Siter
Sofline Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Tenk på hvor mange som stemmer Frp... Det er nok like mange sære der som i de andre partiene. Jeg tror Frp'ere blir sett litt på som arbeiderpartivelgere ble for hundre år siden. 0 Siter
Gjest knick Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Presisering! Jeg tenkte på de aktive politikerne i Frp, ikke på velgerne. 0 Siter
Sofline Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Presisering! Jeg tenkte på de aktive politikerne i Frp, ikke på velgerne. Jeg synes ikke de er særere enn andre politikere heller jeg. Generelt synes jeg dog at de fleste politikere er sære. :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Ja, de aktive politikerne er jo helt klart det. Med unntak av Siv Jensen og Carl I Hagen, ser samtlige av dem ut som levende skremselskampanjer mot innavl. Og det er til og med før de åpner kjeften. Det er da det virkelig går galt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.