Gå til innhold

Noen som har litt trøst i kveld?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sender deg en trøsteklem. Det kommer fortsatt dager som kan bli fine i sommer, skal. Ta i mot denne dumme triggeren, siden de nå kommer uansett og få det ut.

Godnattklem

Takk! Det rev med seg en del som jeg ikke orker forklare nå. har fått være litt i den der rosa feriedrømmen som egentlig ikke finnes. Nå kom virkeligheten å trakk meg ned igjen! :(

Men det er det no som det er med. Hvordan går det med deg?

javelda1365380927

Skal, min venn!

Trist at du er trist,

og godt at du finnes!

Det Skal bli en bedre dag i mårra!

Håper du sover godt nå, sover deg fri og vekk fra det som gjorde så vondt før du sovnet!

Jeg får ikke sove i natt, stod opp for en stund siden, har tatt meg litt sovehjelp, så NÅ begynner jeg og bli soveklar, tror jeg...er så mye som surrer og surrer rundt i hodet, sukk! så slitsomt...

Annonse

bugge -jenta

Takk! Det rev med seg en del som jeg ikke orker forklare nå. har fått være litt i den der rosa feriedrømmen som egentlig ikke finnes. Nå kom virkeligheten å trakk meg ned igjen! :(

Men det er det no som det er med. Hvordan går det med deg?

Husk at virkeligheten både er den rosa feriedrømmen du har fått levet litt i, og det helvete som møtte deg midt i fleisen. Det kommer flere rosa dager som skal bli en del av ditt liv, og noen med farhersom hverken er svarte eller helt lyserosa. Hold fast på at disse feriedagene ikke er en illusjon, men en del av ditt liv, selv om så mange dager er vonde. La de gi deg et håp om at det går an å få mange flere gode dager, pusterom. Jeg har gode vibber når det gjelder fremtiden din skal. Du har kommet en lang vei, og er ennå ung. Så hold oppe motet.

Morgenklem fra en kjempetrøtt og kaffetrengende

Skal, min venn!

Trist at du er trist,

og godt at du finnes!

Det Skal bli en bedre dag i mårra!

Håper du sover godt nå, sover deg fri og vekk fra det som gjorde så vondt før du sovnet!

Jeg får ikke sove i natt, stod opp for en stund siden, har tatt meg litt sovehjelp, så NÅ begynner jeg og bli soveklar, tror jeg...er så mye som surrer og surrer rundt i hodet, sukk! så slitsomt...

Takk!! :) Ble en bra dag. Båskjell og sjokoladekake og to gode venner! Er skjør, men har det ok og har hatt en fin dag. Håper du fikk sove. Jeg sov (!!!) men drømte MYE rart!

Ha det bra så lenge! Drar på hytten igjen i morgen, men en tur hjem på søndag. ser etter deg på msn da!

Stor klem!

Husk at virkeligheten både er den rosa feriedrømmen du har fått levet litt i, og det helvete som møtte deg midt i fleisen. Det kommer flere rosa dager som skal bli en del av ditt liv, og noen med farhersom hverken er svarte eller helt lyserosa. Hold fast på at disse feriedagene ikke er en illusjon, men en del av ditt liv, selv om så mange dager er vonde. La de gi deg et håp om at det går an å få mange flere gode dager, pusterom. Jeg har gode vibber når det gjelder fremtiden din skal. Du har kommet en lang vei, og er ennå ung. Så hold oppe motet.

Morgenklem fra en kjempetrøtt og kaffetrengende

Takk Bugge! Håper du fikk kaffen din og hvile!

Har det ganske bra nå. Vet at det rosa finnes. Er bare veldig flink til å tro at verden bare er rosa på sånne dager. At alle de andre fargene (spesiellt de jeg ikke liker..) ikke finnes mer. Det er illusjonen!

Men er godt og nødvendig med pause. Blir bare vrang når den er over. :S

Ønsker noen gode sommerdager til deg og!!

*Godnattklem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...