Gå til innhold

800 kcal


Gjest mania

Anbefalte innlegg

Gjest mania

I går spiste jeg i løpet av hele dagen noe som føltes som ALT for mye,tilsammen inneholdt det 800kalorier....Det er visst litt for lite,men allikevel klarer jeg bare tenke på hvordan jeg skal få det til å bli mindre i dag.............................................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjære deg!

800 kcal er alt for lite!

absolutt ikke for mye!!!!

tipper behovet ditt er på rundt 2000kcal, dvs at du tar av når du spiser så lite som 800kcal.

dessuten går jo stoffskiftet ditt ned når du spiser så lite, da forbrenner du jo mindre fett!!!

..så egentli tar du kanskje ikke av SÅ mye likevel.

Mat er nødvendig for å leve!

(men jeg vet hvordan det er..)

lykke til videre=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære mania! Du har fått et fint svar av lommili som jeg støtter opp om. Skjønner at du selv antagligvis har vanskelig for å forstå hvilke farer du utsetter deg selv og kroppen din for ved å spise så lite som du gjør. For at kroppen skal fungere må den få tilført mat og de riktige næringsstoffene daglig. Det er ikke bare antall kalorier som er viktig, men også sammensettingen av de forskjellige stoffene som proteiner, karbohydrater, fett osv. Råder deg til å snakke med en ernæringsfysiolog som kan hjelpe deg med å sette sammen en kostplan tilpasset din alder, kjønn og aktivitetsnivå, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...