trude.andersen Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Hei jeg er en mann på 26 år, som sliter med dott i øret. Det er ganske plagsom til tider, noen ganger er det også vondt. Det føles som om det er vann i øret, men det kommer ingen vei. Det er ganske langt inne. Enkelte ganger er det så gale at jeg ikke orker å høre noen lyder, det er plagsom å høre sin egen stemme, det stikker langt inn i øretgangen. Jeg har vært hos en øre, nese, hals spesialist. Han fant ikke noe problem, alt han ba meg om var å prøve å utligne ved å blåse mens jeg holder meg for nesen. Dette hjelper ikke, det blir faktisk verre av det. Dette har nå pågått i mange mnd. (ca 7-8 mnd) Det må da være noe, jeg kan ikke forstå at alt er som det skal, når det er så plagsomt og vondt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/239876-dott-i-%C3%B8ret/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.