Gå til innhold

Md Formulations

Anbefalte innlegg

Gjest Sukkerkula

Jeg har mottatt en rekke produkter fra Md Formulations, men er usikker på hvilken rekkefølge og når de skal brukes. Er 28 år gammel.

Produktene er: facial cleanser facial lotion advanced hydrating complex eye cream night recovery og anti-aging lotion I tillegg har jeg et serum som skal hjelpe mot pigmentflekker i ansiktet,

Jeg regner meg at facial cleanser og øyekrem brukes som man ellers ville gjort. Samme med facial lotion, at dette brukes som en fuktighetskrem? Night recovery brukes om kvelden, men alene eller sammen med noen av de andre? Hva med anti-aging lotion og advanced hydrating complex? Skal jeg bruke alt? Og hvordan?

Hilsen forvirret sjel

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/239893-md-formulations/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...