Gå til innhold

Frosk og Unge..hjelp!

Anbefalte innlegg

thinkerbell

nei,jeg er flink aa lage mat..saann innimellom.

Og hvis ikke bikkjene hadde reagert paa innlaering og halset opp i 2.og3 og vekket alle...eller sprinkelanlegget paa kjoekkenet ikke var koblet til r;ykvarslerne...og det er direktealarm til brannvesenet,saa hadde ikke skadene vaert saa store.

men det er ikke det som er det verste!!

du burde sendes på et sånt "hjem" ... for "spesielle"

Fortsetter under...

Gjest Liza i London

du burde sendes på et sånt "hjem" ... for "spesielle"

Tenker jo paa kloster dah...eller kanskje Vidarkl?

For da ber han vel om unnskyldning!!!! Tufsen!

Tror du ikke han skjellte og smelte!

saa naa nekter jeg aa snakke med ham til han har sagt sorry...og han bare flirer!!

saa naa sitter jeg her - helt alene

thinkerbell

Tenker jo paa kloster dah...eller kanskje Vidarkl?

For da ber han vel om unnskyldning!!!! Tufsen!

Tror du ikke han skjellte og smelte!

saa naa nekter jeg aa snakke med ham til han har sagt sorry...og han bare flirer!!

saa naa sitter jeg her - helt alene

ja du har det helt ufattelig grusomt.....

jeg kan legge deg inn på vidar, så sant margaretha er der... hun er trolig den eneste som kan få baket litt vett inn i deg. *begynne uttalelse*

kanskje du får lov til å spille trommer, slik at du får ut litt.. innestengt..etellerannet. sammen med hun lille trinne damen. (hun musikkdamen du vet)

Gjest Liza i London

ja du har det helt ufattelig grusomt.....

jeg kan legge deg inn på vidar, så sant margaretha er der... hun er trolig den eneste som kan få baket litt vett inn i deg. *begynne uttalelse*

kanskje du får lov til å spille trommer, slik at du får ut litt.. innestengt..etellerannet. sammen med hun lille trinne damen. (hun musikkdamen du vet)

Synes du hoeres litt ironisk ut jeg!

Vet ikke hvem margaretha er...aajo...demrer litt naa...R??

Musikkdamen er bare skjoenn

thinkerbell

Synes du hoeres litt ironisk ut jeg!

Vet ikke hvem margaretha er...aajo...demrer litt naa...R??

Musikkdamen er bare skjoenn

R ja... du vet hun som man må ha mental rustning på for å snakke med.

musikkdamen er skjønn, men guuuud så liten tålmodighet.

hahahaha, men hun er rå på trommer den damen!

Gjest Liza i London

R ja... du vet hun som man må ha mental rustning på for å snakke med.

musikkdamen er skjønn, men guuuud så liten tålmodighet.

hahahaha, men hun er rå på trommer den damen!

R er da ganske soet hun. Litt spesiell kanskje,men det er jo alle sammen.

Har du kontakt med noen?

Annonse

thinkerbell

R er da ganske soet hun. Litt spesiell kanskje,men det er jo alle sammen.

Har du kontakt med noen?

nei, vel jeg mailet Kath en stund, hun som jeg hadde fast. Og maggie inviterte meg til portugal men jeg takket pent nei. hadde jeg ikke hatt M som buffer der så hadde jeg revet håret av henne (og omvendt), men av en eller annen grunn ble jeg fryktelig glad i henne. også husker jeg den tornardoen av en spl som trampet rundt i korridoren på natten da jeg og en fra ettan satt under broen og drakk øl og spiste sjokolade.

*mimre*

Gjest Liza i London

nei, vel jeg mailet Kath en stund, hun som jeg hadde fast. Og maggie inviterte meg til portugal men jeg takket pent nei. hadde jeg ikke hatt M som buffer der så hadde jeg revet håret av henne (og omvendt), men av en eller annen grunn ble jeg fryktelig glad i henne. også husker jeg den tornardoen av en spl som trampet rundt i korridoren på natten da jeg og en fra ettan satt under broen og drakk øl og spiste sjokolade.

*mimre*

Tornadoen var vel en av de tyske,kan jeg tenke meg.

Er visst blitt statdrevet sykehus naa,vet du om det stemmer?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...