Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

20

• keinstein

19

• Osiris

8

• red

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Morsk
Skrevet

Morsk....jeg har ingen gubbe, det burde du jo ha forstått nå...sånn som jeg har lagt meg etter deg i alle disse årene.

*djizeeeeeez, hvor treg går det an å bli*

Å var det derfor du sendte så mange nakenfotos..Ja, eg er nok litt treg i oppfattelsen:)

Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=125002

Feige arabere slår til igjen!

Det beviser jo ingenting da, selv om det er en mulighet. Bombingen ka godt ha gjort bygningen så ustabil at den raste sammen syv timere senere, fortsatt som en effekt av bombingen. Men - det er jo en faktor som må tas med i betraktningen.

"........................................"

Skrevet

PLuss en hel haug med demokratiske land. Men det er vel ikke så interessant for en som støtter demokratiene USA og Israel?

Det er KLART FN er korrupt, og egentlig det stikk motsatte av hva folk tror de er. De passer jo ikke inn i verdensbildet hans :-)

Gjest Morsk
Skrevet

Det er KLART FN er korrupt, og egentlig det stikk motsatte av hva folk tror de er. De passer jo ikke inn i verdensbildet hans :-)

I huleste hva er det du babler og vrøvler om?

Hva er det folk tror FN er sier du??

Skrevet

Verdensbilde sett fra USA tror jeg

Gjest Morsk
Skrevet

Verdensbilde sett fra USA tror jeg

*LOL* ja, du gjør lite for å skjule at du foretrekker å se verden med Irans øyne. Eller kanskje Burmas?

Skrevet

*LOL* ja, du gjør lite for å skjule at du foretrekker å se verden med Irans øyne. Eller kanskje Burmas?

Jaja. Morsk er nå Morsk og du lever i din egen verden. Jeg har aldri noensinne tatt til orde for støtte av hverken Iran eller Myanmar. De eneste gangene jeg har ytret meg om Myanmar er i mot militærdiktaturet eller for å gi støtte til Aung Saan Sui Kyi, Iran er en stat som forfølger og fengsler folk på grunn av tro og etnisk tilhørighet og utøver mange former for forbrytelser mot innbyggerne. Jeg ville aldri ha støttet et slikt regime. Skjerp deg, du er nok mer intelligent enn som så.

Gjest Morsk
Skrevet

Jaja. Morsk er nå Morsk og du lever i din egen verden. Jeg har aldri noensinne tatt til orde for støtte av hverken Iran eller Myanmar. De eneste gangene jeg har ytret meg om Myanmar er i mot militærdiktaturet eller for å gi støtte til Aung Saan Sui Kyi, Iran er en stat som forfølger og fengsler folk på grunn av tro og etnisk tilhørighet og utøver mange former for forbrytelser mot innbyggerne. Jeg ville aldri ha støttet et slikt regime. Skjerp deg, du er nok mer intelligent enn som så.

Javel, da kan vi altså oppsummere med at du er mot de aller fleste og det aller meste. Israel, Usa, Iran e.l. Burma osv (i den rekkefølge)

En ekte navlebeskuende nordmann altså? eller kanskje du ikke liker dem heller?

Skrevet

Javel, da kan vi altså oppsummere med at du er mot de aller fleste og det aller meste. Israel, Usa, Iran e.l. Burma osv (i den rekkefølge)

En ekte navlebeskuende nordmann altså? eller kanskje du ikke liker dem heller?

hehe, du kler bedre å bruke ironi enn å være påståelig og frekk. Det kan nok trygt sies at jeg ikke liker alle nordmenn nei. Men jeg liker faktisk store deler av menneskeheten verden over. Selv om jeg ikke liker lederne i landene de bor i.

Gjest Morsk
Skrevet

hehe, du kler bedre å bruke ironi enn å være påståelig og frekk. Det kan nok trygt sies at jeg ikke liker alle nordmenn nei. Men jeg liker faktisk store deler av menneskeheten verden over. Selv om jeg ikke liker lederne i landene de bor i.

OK, en som forbeholder seg retten til å sparke, kjefte og smelle i øst og vest, til høyre og til venstre vel vitende om at man selv aldri kommer i en slik posisjon at man faktisk av og til må velge mellom det minste av to onder, rett og slett fordi verden er på den måten.

Kjenner meg litt igjen. I de umodne tenåra tenker vel de fleste litt slik...

Skrevet

OK, en som forbeholder seg retten til å sparke, kjefte og smelle i øst og vest, til høyre og til venstre vel vitende om at man selv aldri kommer i en slik posisjon at man faktisk av og til må velge mellom det minste av to onder, rett og slett fordi verden er på den måten.

Kjenner meg litt igjen. I de umodne tenåra tenker vel de fleste litt slik...

Du har nok misforstått litt om min alder.Selv om jeg nærmer meg 50 så går det an å være kritisk til USA og Israel

Skrevet

"Ikke på alle og enhver, og jeg vet at 80% bare er muslimer av frykt og bekvemmlighetshensyn." Kan du dokumentere dette tøvet ditt?

Ja, men har du noen mening om dette?

Hva er det som stiller deg i tvil?

Er noen født muslimer?

Hvis ja, hvorfor er ikke vi andre født muslimer?

Skrevet

Utrolig tøvete spørsmål, Prozak. Følg heller bedre med i andre media og ta Dagbladet med største skepsis.

Bra. Krigens første offer er sannheten.

Gjest Morsk
Skrevet

Du har nok misforstått litt om min alder.Selv om jeg nærmer meg 50 så går det an å være kritisk til USA og Israel

Jada. Det fantes sikkert folk under WW2 også,som var kritiske til USA, Tyskland, Russland, Japan, Frankrike og Polen. Kort sagt til alt og alle på en gang,

Antagelig satt de i likhet med deg langt vekk ute av stand til å begripe hverken hva som foregikk, eller forskjell på rett og galt. Demokrati og frihet på den ene siden og despoti vold og terror på den andre.

Skrevet

Jada. Det fantes sikkert folk under WW2 også,som var kritiske til USA, Tyskland, Russland, Japan, Frankrike og Polen. Kort sagt til alt og alle på en gang,

Antagelig satt de i likhet med deg langt vekk ute av stand til å begripe hverken hva som foregikk, eller forskjell på rett og galt. Demokrati og frihet på den ene siden og despoti vold og terror på den andre.

Dette ble for sprøtt til at jeg gidder å komme med en saklig kommentar eller svar

Gjest Morsk
Skrevet

Dette ble for sprøtt til at jeg gidder å komme med en saklig kommentar eller svar

Sprøtt? Paralellene burde være nokså åpenbare.

Gjest ingen nikk
Skrevet

Riktig observert. Løse rykter eller verifisrete fakta er ett fett for denne kasusen, og viderformidles gjerne dersom det kan sette Israel eller andre han hater i et dårlig lys.

Takk. :-) Fyren med pille-nicket svarer etter samme vanvittige kveruleringsalgorisme som sør. For begge nick var Israel "pain in ass" - sosialisme, feminisme og en slags proinnvandring hellige kuer. Venstre-medias papegøyer fornekter seg aldri.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...