Åsemor Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Hehe... Må vel bare fortelle dere at vi giftet oss i går, hadde en helt uforglemmelig vielse, middag, bryllupsfest og bryllupsnatt. Sånn kan det gå, gitt. 0 Siter
cecily Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Du burde nesten skifte nick til 'fru Åsemor' nå da ;-) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Gratulerer! Inviterer du DOL-folket på restegilde? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Gratulerer hjerteligst!!! Det er noe helt spesielt å gifte seg. Man får en dag der så utrolig mye fantastisk skjer. Og så plutselig så er dagen over. Og så ser man at lite egentlig har endret seg, man bare føler seg litt spesiell på en utrolig god måte! Det er straks 7 år siden mitt bryllup, og fremdeles kan jeg ta frem den gode følelsen jeg hadde. Kos dere!!! Skal dere på bryllupsreise forresten? 0 Siter
amber sun Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Gratulerer masse, Åsemor! Og lykke til videre som kone. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.