Gå til innhold

Mareittet har startet

Anbefalte innlegg

Nå ser det ut til å bli en ny runde i rettssystemet. Å jeg vet ikke om jeg orker. Vurderer å bare trekke alt, men jeg vil også komme videre her i livet. Vil bli innkallet til avhør, nå vet jeg ikke om jeg takler det. Er redd hele slekta nå skal få greie på hva som har skjedd. Stakkars pappa, han komme til å kverke han som en annmeldt. Det kommer til å ta flere måneder å etterforske saken. For det har skjedd så utrolig mye over 5-6 år. Men det er verre denne gangen for jeg er fortsatt utrolig glad i han som også har utnyttet meg. Noen ganger føler jeg han har behandlet meg som en dritt, men samtidig har han hjulpet meg enormt mye. Skammer meg utrolig mye over å hatt sex med en mann som er eldre enn faren min. Får dødsangst bare ved tanken på å skulle brette ut om alle intime detaljer.AAAAAAAAAAA! Det raser hundre tanker gjennom hodet mitt hvert minutt: Slem - ikke slem. Skal - skal ikke. Tør - tør ikke. Snart skal jeg begynne på jobb igjen også. Siden sjefen har lengre ferie, er det jeg som skal være daglig leder i bedrifta de to første ukene. Hvordan skal jeg greie å konsentere meg, når jeg har så mye annet å tenke på? Etter ferien vil det også være ekstra mye å gjøre.

Dette er virkelig et mareritt. Hadde jeg bare klart å hate han og være sint på han. Men det følest ut som jeg dolker min beste venn i ryggen. Jeg føler meg tvers igjennom råtten akkurat nå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/240067-mareittet-har-startet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...