Gå til innhold

Kulturell homohets, tida skrus tilbake noen tiår med disse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror du trenger en til en undervisning snart for å fungere.

En til en seksualundervisning?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 128
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

31

• Prozak

23

• red

22

• Osiris

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg skulle likt å se trynet ditt når du ser at "dommedagen" din ikke kommer :-)

".........................................."

Hm, og på hvilket tidspunkt oppdager man at dommedag ikke kommer ?

Skrevet

Nå er det vel, såvidt jeg vet, ganske lenge siden keinstein gikk på skolen også.

"........................................."

Jepp. Så da blir det litt "høl i hue" å bruke det som regnegrunnlag for å beregne antall elever per ansatte.

Lærerne underviser relativt liten tid av all tiden de jobber, så for å undervise en skoleklasse fulltid skal det veldig mye mer enn en 100% stilling til.

Skrevet

Jeg nekter å oppsøke det huset hvor Ap styrer. De nekter å slippe kontrollen. Men de er søte når de lager program om taxinæringen i Oslo og ikke en pakistaner er med på TV, kun etnisk norske sjåfører som utgjør bare 2-4%! Eller de filmer fra Osloskolen og leter etter etnisk norske elever å filme :-)

*ler*

Bernander er Høyre-mann!

Du er så ignorant at det er pinlig!

Skrevet

Nå er det vel, såvidt jeg vet, ganske lenge siden keinstein gikk på skolen også.

40 år er ikke lenge.

Skrevet

Jepp. Så da blir det litt "høl i hue" å bruke det som regnegrunnlag for å beregne antall elever per ansatte.

Lærerne underviser relativt liten tid av all tiden de jobber, så for å undervise en skoleklasse fulltid skal det veldig mye mer enn en 100% stilling til.

"Jepp. Så da blir det litt "høl i hue" å bruke det som regnegrunnlag for å beregne antall elever per ansatte."

Gjorde han det? Jeg la bare merke til at han sa at han hadde én ansatt ved skolen, og at du nektet å tro det.

Skrevet

"En annen vikar innførte spiritisme i religionstimene, men han så vi ikke mer etter at jeg fortalte om dette hjemme."

Hva? Det høres jo i det minste litt morsomt ut, og minst like troverdig :-)

"......................................."

Hehe, jeg fikk vite mange år senere at foreldrene mine hadde skrevet et rasende brev til rektor.

De var ikke spesielt interesert i at jeg skulle drive med åndemaning på skolen.

Skrevet

Hm, og på hvilket tidspunkt oppdager man at dommedag ikke kommer ?

Tja...jehovas vitne og diverse andre idiotforsamlinger har jo oppdaget det et par ganger allerede :-)

"........................................"

Skrevet

Tja...jehovas vitne og diverse andre idiotforsamlinger har jo oppdaget det et par ganger allerede :-)

"........................................"

Nah, de oppdaget bare at det var en feilberegning, ny ETA satt.

Skrevet

Jeg sitter og ser på denne tråden nå, og var egentlig ganske "fornøyd" med nivået her. Litt jatting, litt synsing og litt diskutering. Med unntak av én person, som åpenbart er ute på prøve. Der er det overhodet ingenting annet enn skittkasting og jatting om hvor dumme alle andre er :-)

Skrevet

Nah, de oppdaget bare at det var en feilberegning, ny ETA satt.

Nuvel. Det må man jo selvfølgelig tro, når man først har tatt feil :-)

".........................................."

Skrevet

Hehe, jeg fikk vite mange år senere at foreldrene mine hadde skrevet et rasende brev til rektor.

De var ikke spesielt interesert i at jeg skulle drive med åndemaning på skolen.

Helt klart mye bedre å be til en krimfigur som er oppdiktet av flere titalls forskjellige personer, og i tilsvarende mange forskjellige versjoner og varianter, opp gjennom hundrevis/tusenvis av år :-)

Quite honestly, I fail to see any difference between the two whatsoever :-)

"......................................"

Skrevet

Jeg sitter og ser på denne tråden nå, og var egentlig ganske "fornøyd" med nivået her. Litt jatting, litt synsing og litt diskutering. Med unntak av én person, som åpenbart er ute på prøve. Der er det overhodet ingenting annet enn skittkasting og jatting om hvor dumme alle andre er :-)

Hehe, ja ble en bra jallatråd.

Da tenker jeg jeg trekker meg tilbake, fruen er ferdig med sine gjøremål.

Skrevet

Helt klart mye bedre å be til en krimfigur som er oppdiktet av flere titalls forskjellige personer, og i tilsvarende mange forskjellige versjoner og varianter, opp gjennom hundrevis/tusenvis av år :-)

Quite honestly, I fail to see any difference between the two whatsoever :-)

"......................................"

religionstimer, ikke kristendomstimer.

Skrevet

Det blir ingen doktoravhandling eller høyestertssforhandlinger nei. Men litt underholdning en søndagskveld. Jeg bryr med ikke så mye om å være ekkel mot noen, og personlig er jeg bare når jeg skal tulle eller si noe pent. Aldri slem da.

Jeg var på en liten odysse på gamle trakter og fikk en god dose oppdateringer og sladder fra slagmarken. Det var trist å se hvor mange som har forlatt et synkende skip i ulike former. Stadig flere pakker og drar. Nå får jeg spørsmål her også hvordan de er på skolene. Her er det meget bra, ca 2-4% minoriteter. Det kommer mye bra nye folk i en mer sedat takt som går å håndtere.

Skrevet

Jeg nekter å oppsøke det huset hvor Ap styrer. De nekter å slippe kontrollen. Men de er søte når de lager program om taxinæringen i Oslo og ikke en pakistaner er med på TV, kun etnisk norske sjåfører som utgjør bare 2-4%! Eller de filmer fra Osloskolen og leter etter etnisk norske elever å filme :-)

Det er Høyre som styrer huset nrk

Skrevet

religionstimer, ikke kristendomstimer.

Jada, jeg var ikke så seriøs akkurat :-)

Vi hadde kristendom på ungdomsskolen, og jeg likte faktisk faget. Det var en del kristendomshistorie, men også mye om de andre store religionene. Ingen bønn i time, spesiellt kristne lærere eller denslags tull.

Skrevet

Blir noen blind av å være sammen med en blind?

Nei, men de kan få verdifullle kunnskaper om synshemming. Det trenger alle litt av. Før så ble de bare mobba.

Skrevet

Det er Høyre som styrer huset nrk

Å nei du. De er et utall Ap-klakkører som styrer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...