Osiris Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Å nei du. De er et utall Ap-klakkører som styrer. hehe, det verste er at det virker som du tror på det selv. Bernander er Høyremann. Halvard Bakke er styreleder og AP-mann. I tillegg sitter Valgerd Svarstad Haugland i styret som nestleder og hun er jo en ikke ukjent Krf-politiker. Jeg kjenner ikke politisk tilknytning til de øvrige i styret, men de er oppnevnt som fagfolk fra innen media og kommunikasjon. Men Bernander som har den daglige styringa er uomtvistelig Høyremann 0 Siter
Osiris Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Hehe..like moro hver gang du stikker ræva innom og fiser med tastaturet. Like ravende rabiat, brebeindt skrevende og dønn usaklig som alltid. "Like ravende rabiat, brebeindt skrevende og dønn usaklig som alltid." Var det en presentasjon av deg selv? Passer i så fallgodt med min oppfatning av deg 0 Siter
Sør Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Det er frykt og uvitenhet som verver de fleste. Akkurat som for Frp! 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 "Like ravende rabiat, brebeindt skrevende og dønn usaklig som alltid." Var det en presentasjon av deg selv? Passer i så fallgodt med min oppfatning av deg Synd for deg og ingen andre. 0 Siter
Prozak Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 "Like ravende rabiat, brebeindt skrevende og dønn usaklig som alltid." Var det en presentasjon av deg selv? Passer i så fallgodt med min oppfatning av deg Du er ikke så verst i oppfattelsen, du...:-) "........................................." 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Du er ikke så verst i oppfattelsen, du...:-) "........................................." .......sa vikaren. 0 Siter
Sør Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Å nei du. De er et utall Ap-klakkører som styrer. Kanskje på tide å begrense paranoiaen din? 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Enhver med et minimum av respekt for barna sine tar dem ut og langt vekk fra de verste Oslo-skolene, før de blir helt ødelagt: http://oslopuls.no/nyheter/article1273835.ece Jeg har jo gjort det. Men at ungene er jævlige her jeg bor, det er virkelig sant. Jeg tror ikke noen som ikke har opplevd det, kan forestille seg krigen som utspiller seg mellom unger fra forskjellige kulturer og det er da snakk om unger mellom 6-12 år. 0 Siter
Osiris Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 .......sa vikaren. Men du ser jo nå at jeg ikke er alene om den oppfattelsen. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Men du ser jo nå at jeg ikke er alene om den oppfattelsen. Synes du bør stille større krav til deg selv enn å måtte søke støtte hos en rabiat og nokså åpenbart forstyrret fyr som Prozac. 0 Siter
Osiris Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Synes du bør stille større krav til deg selv enn å måtte søke støtte hos en rabiat og nokså åpenbart forstyrret fyr som Prozac. Jeg har ikke søkt støtte hos Prozak, han kom helt frivillig med den. Har overhodet ikke noe behov for å be om støtte for å ytre meningene mine, men det er jo hyggelig å se at flere mener at jeg hadde rett! 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Jeg har ikke søkt støtte hos Prozak, han kom helt frivillig med den. Har overhodet ikke noe behov for å be om støtte for å ytre meningene mine, men det er jo hyggelig å se at flere mener at jeg hadde rett! Kjenner ikke nicket ditt fra stort annet enn en tråd om fleinsopp for en stund siden. Vært og plukka siden du skriver så mye tøv plutselig? 0 Siter
Osiris Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Kjenner ikke nicket ditt fra stort annet enn en tråd om fleinsopp for en stund siden. Vært og plukka siden du skriver så mye tøv plutselig? hehe, jeg har aldri forsøkt soppen. Har nok krangla en god del med deg her inne jeg. 0 Siter
Gjest ELsk din neste Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Nuvel. Det må man jo selvfølgelig tro, når man først har tatt feil :-) ".........................................." Jeg hører ikke til Jehovas vitne. Dagen og timen kjenner ingen! 0 Siter
Prozak Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Jeg hører ikke til Jehovas vitne. Dagen og timen kjenner ingen! Og da er det jo veldig lett å si at "dommedag kommer", så lenge man aldri noensinne trenger å få det bekreftet. Selv kaller jeg slikt svada. Men folk må gjerne få tro det de vil, så lenge de holder tullet unna meg. "......................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 hehe, jeg har aldri forsøkt soppen. Har nok krangla en god del med deg her inne jeg. Når Morsk for et par dager siden presterte å svare på et helt ikke-fientlig, ikke-diskuterende og direkte "smilende" innlegg, med sine sedvanlige usaklige personangrep og forsøk på fornærmelser, sluttet jeg én gang for alle å svare ham. Det kan anbefales :-) ".........................................." 0 Siter
Osiris Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Når Morsk for et par dager siden presterte å svare på et helt ikke-fientlig, ikke-diskuterende og direkte "smilende" innlegg, med sine sedvanlige usaklige personangrep og forsøk på fornærmelser, sluttet jeg én gang for alle å svare ham. Det kan anbefales :-) ".........................................." Brukte den taktikken på Mr.Kahn til slutt. Morsk har ikke vært så ufin enda, men takk for tipset. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Når Morsk for et par dager siden presterte å svare på et helt ikke-fientlig, ikke-diskuterende og direkte "smilende" innlegg, med sine sedvanlige usaklige personangrep og forsøk på fornærmelser, sluttet jeg én gang for alle å svare ham. Det kan anbefales :-) ".........................................." *LOL* Ja da. For å blande inn død og elendighet i en diskusjon om Black Sabbath er jo ikke usaklig..? Vel, kanskje for en som tror at alt snakket om helvetet i deres tekster er MER enn image. Forøvrig er det ikke rart at du velger å avslutte. Du driter deg jo ut hver gang. I den aktuelle tråden ved å presentere subjektive spekulasjoner som sannhet. I kjent useriøs stil. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Brukte den taktikken på Mr.Kahn til slutt. Morsk har ikke vært så ufin enda, men takk for tipset. Mot Sørs vikar kan man aldri få blitt ufin, bare bestemt irettesettende når han har ett av sine mange daglige overtråkk. Grensesetting kalles det på fagspråket. 0 Siter
Osiris Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Mot Sørs vikar kan man aldri få blitt ufin, bare bestemt irettesettende når han har ett av sine mange daglige overtråkk. Grensesetting kalles det på fagspråket. Jeg bryr meg da ingenting om hvilke metoder du bruker for å sette grenser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.