Gå til innhold

Er nervøs og bekymret:( Har jeg grunn til det?

Anbefalte innlegg

Gjest bekymret nå jeg

Smerte på venstre side av brystet. Fra armhulen og bort over venstre bryst. Kjenner smerten uten og berøre, og det merkes veldig godt hvis jeg ligger på venstre side. Som en slags ømhet eller som om jeg presser på noe.

Noen ganger kjennes det helt opp i halsen og litt nedover armen på samme side. Har i tilleg hovne lymfekjertler på begge sider av halsen.

Innimellom sprer smerten seg over hele brystet og over til den andre siden. Så kan det gå tilbake til bare den ene siden.

Jeg kan kjenne en "kul" ca 7-10 cm inn mot brystet fra armhulen på venstre side. Det kjennes definitivt annerledes enn de "vanlige kulene" som jo er kjertler. Det er ikke slik på andre siden.

Jeg er også ekstremt slapp. Kan være oppe om dagen som vanlig, og plutselig ikke ha noe annet valg enn og legge meg.

Smerten har vart ca 4 uker, men slappheten har kommet og gått før dette også. Jeg oppdaget "kulen" samtidig som smerten kom. De hovne lymkjertlene har vært der samtidig hele veien siden smerten kom. J

eg bruker levaxin mot lavt stoffskifte, men dette er under kontroll. Slappheten er ikke på samme måte.

Jeg er 33 år og kvinne. Går det an og få kreft i kjertlene? Tenker også på brystkreft. Jeg er veldig nervøs nå. Hva kan dette være?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...