Gå til innhold

Røde omeråder på penis

Anbefalte innlegg

Ragde.11365381006

For litt over en uke siden hadde jeg og samboren min sex,hun var ikke skikkelig våt men presset seg ned på penis.

Det var litt vondt men ikke verre en at det gikk bra.

Degen etter reiste vi til syden(vet ikke om dette er relevant) og etter første dag på stranda var det tid for dusj og stell.

Da så jeg at øverste hudlag på nederse del av penis flasset av og under var det litt rødt.Etter andre dag var alt av hud som flasset av borte men jeg var litt rød på noen steder på nederste del av penishodet og forhuden.

Litt senere i uka trodde vi at alt var bra og hadde sex,det gikk bra men jeg hadde en litt mild sviende følelse i penis.

Nå har det godt 8 dager siden jeg oppdaget det og jeg er fortsatt litt rød på enkelte steder,det klør lite og er ellers helt smerte fritt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/240154-r%C3%B8de-omer%C3%A5der-p%C3%A5-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Jeg vil tro at dere har utvekslet hyppiginfeksjoner. Mest sannsynlig er det at det er soppen Candida som er med i spillet. Symptomene: kløe, rød farge, avflassing er typisk ved Candida-infeksjoner. Det kan muligenst tenkes at du har plukket opp infeksjonen under din eskapade tidligere, men ikke nødvendigvis. Candida-infeksjoner overføres ofte fra deg selv, soppen forekommer normalt i avføring, og selvinfeksjon er ganske . Det er vanligvis greitt å behandle Candidainfeksjoner, men bare pass på atr dere behandles samtidig begge to, og vent med sex før behandlingen er ferdig. (Det tar ikke mange dager)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...