Gjest oppogfram Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Forfatteren er selvfølgelig Paulo Coelho, og hvis du har lest boka 5 ganger, så burde du husket det. Du har rett...jeg burde ha husket navnet på forfatteren hvis det har vært så viktig for meg... Kanskje jeg ikke har brydd meg nok om navnet...bare innholdet i boka! Og den er ikke oppskrytt...mener nå jeg da! (Som noen her sa...) Les mellom linjene og prøv å tenk gjennom det som står skrevet. 0 Siter
Altman Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Du vil neppe angre! Jeg har verken lest Da Vinci-koden eller Sofies verden, så jeg har intet å konversere om i det gode selskap. Ikke har jeg sett eller lest Ringenes herre heller. Og ikke har jeg høl i øra eller koppevaksine. En skikkelig outsider. Du er jo helt ute og kjører 0 Siter
MsSophie Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Trodde hun var sånn kiosklitteratur-dame jeg.... Du bør absolutt lese Berlinerpoplene og Eremittkrepsene...de har vært min sommerlektyr i år. Og burde passe godt for en deg, trønder som du egentlig er:-) 0 Siter
Altman Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Trodde hun var sånn kiosklitteratur-dame jeg.... Er hun? Altså i betydningen av "litt billig"? 0 Siter
flisa Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Du har rett...jeg burde ha husket navnet på forfatteren hvis det har vært så viktig for meg... Kanskje jeg ikke har brydd meg nok om navnet...bare innholdet i boka! Og den er ikke oppskrytt...mener nå jeg da! (Som noen her sa...) Les mellom linjene og prøv å tenk gjennom det som står skrevet. Ja, hva står det mellom linjene da ? :-) 0 Siter
flisa Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Er hun? Altså i betydningen av "litt billig"? Nei jeg aner ikke - bare tenkte det - på linje med Isfolket og sånn - men jeg kan selvsagt ta fullstendig feil - det har jeg gjort før - en gang. 0 Siter
Babette Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Trodde hun var sånn kiosklitteratur-dame jeg.... Ragde? Nei, nei. Men du får henne på Narvesen. Der får man jo litt av hvert. 0 Siter
Altman Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Nei jeg aner ikke - bare tenkte det - på linje med Isfolket og sånn - men jeg kan selvsagt ta fullstendig feil - det har jeg gjort før - en gang. Hehe, én gang Skal jeg være ærlig så aner jeg ikke. Jeg vet bare at jeg knapt kan gå på bussen uten å møte Anne B. Ragde 0 Siter
flisa Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Du bør absolutt lese Berlinerpoplene og Eremittkrepsene...de har vært min sommerlektyr i år. Og burde passe godt for en deg, trønder som du egentlig er:-) Snakket med 2 halvtrøndere som syns de var kjedelige - men jeg lover, skal prøve Ellers har jeg forelsket meg helt i de banale men morsomme Shopoholikerbøkene: http://www.bokklubben.no/SamboWeb/sok.do?enkeltsok=Sophie%20Kinsella 0 Siter
Babette Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Er hun? Altså i betydningen av "litt billig"? Nei! Ikke hør på fyllerøret til flisa. 0 Siter
MsSophie Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Jeg holdt også på å le meg i hjel av "Fordeler og ulemper ved å være til" av Vigdis Hjorth. Den finnes også i paperback, men den appellerer muligens mest til kvinner. Ja, og så har alle bøkene til Anne B. Ragde kommet i paper. Du har sikkert allerede lest Berlinerpoplene og Eremittkrepsene. Anbefales kan også Zona Frigida. Jeg har veldig god erfaring med å plukke med meg bøker av ukjente forfattere fra flyplasser, kiosker, bensinstasjoner osv. Repertoaret har blitt betraktelig utvidet av dette. Jeg ergrer meg litt grønn over at Ragde visstnok har sagt det ikke kommer en tredje bok om Torunn og gjengen:-/ 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Har du lest Kompani Orheim av samme forfatter? Hvis ikke så anbefaler jeg den på det varmeste:-) Nei, men det er vel en slags fortsettelse på den første? Handler om den samme familien iallfall. Kommer nok til å lese den, ja. 0 Siter
Babette Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Snakket med 2 halvtrøndere som syns de var kjedelige - men jeg lover, skal prøve Ellers har jeg forelsket meg helt i de banale men morsomme Shopoholikerbøkene: http://www.bokklubben.no/SamboWeb/sok.do?enkeltsok=Sophie%20Kinsella DE bøkene er nå atskillig mere kiosk enn Ragde. 0 Siter
laban Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Du vil neppe angre! Jeg har verken lest Da Vinci-koden eller Sofies verden, så jeg har intet å konversere om i det gode selskap. Ikke har jeg sett eller lest Ringenes herre heller. Og ikke har jeg høl i øra eller koppevaksine. En skikkelig outsider. Jeg er koppevaksinert, men ellers er jeg like mangelfullt utstyrt som du er. Jeg har heller ikke lest Rosens navn. Men jeg er gammel nok til å huske den perioden alle leste den... 0 Siter
Babette Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Jeg ergrer meg litt grønn over at Ragde visstnok har sagt det ikke kommer en tredje bok om Torunn og gjengen:-/ Hehe, og hun ergrer seg over å få dette spørsmålet til stadighet. Men jeg er helt enig. Det var trist å måtte ta farvel - i dobbelt forstand. Jeg tenkte jeg skulle ta en biltur ut over til Byneset når jeg er på de kanter, for å se om jeg ser gården. Blir du med? Kanskje vi treffer dem? Og så de festlige jålebukkene i København, da. De falt jeg helt for. 0 Siter
Gjest oppogfram Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Ja, hva står det mellom linjene da ? :-) Se deg selv og verden med andre øyne... Tror denne boka passer best for de som vil utvikle...vikle seg ut... 0 Siter
flisa Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 DE bøkene er nå atskillig mere kiosk enn Ragde. jeg vet - og jeg bruker dem ikke som Altman skulle - til å sosialisere med i selskaper heller 0 Siter
Babette Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Jeg er koppevaksinert, men ellers er jeg like mangelfullt utstyrt som du er. Jeg har heller ikke lest Rosens navn. Men jeg er gammel nok til å huske den perioden alle leste den... Godt å høre. Ikke har jeg hårføner heller. 0 Siter
flisa Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Se deg selv og verden med andre øyne... Tror denne boka passer best for de som vil utvikle...vikle seg ut... Jeg er ferdig utviklet, jeg da sikkert 0 Siter
Altman Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Nei! Ikke hør på fyllerøret til flisa. Nei, flisa kan man ikke høre på 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.