laban Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Godt å høre. Ikke har jeg hårføner heller. Jeg fikk en i presang på 70-tallet, men den døde for mange år siden. Jeg har ikke skaffet meg noen ny - tenåringsdatteren min har hårdingser så det holder for husholdningen vår. Men ikke spør meg om sammenhengen mellom bestselgere og hårfønere... 0 Siter
MsSophie Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Hehe, og hun ergrer seg over å få dette spørsmålet til stadighet. Men jeg er helt enig. Det var trist å måtte ta farvel - i dobbelt forstand. Jeg tenkte jeg skulle ta en biltur ut over til Byneset når jeg er på de kanter, for å se om jeg ser gården. Blir du med? Kanskje vi treffer dem? Og så de festlige jålebukkene i København, da. De falt jeg helt for. Jeg har ledd mye med tanken på han ene i Matrix-frakk ja..:-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Snakket med 2 halvtrøndere som syns de var kjedelige - men jeg lover, skal prøve Ellers har jeg forelsket meg helt i de banale men morsomme Shopoholikerbøkene: http://www.bokklubben.no/SamboWeb/sok.do?enkeltsok=Sophie%20Kinsella Vet du, det tror jeg ikke er bøker for meg..., jeg likte heller aldri de dagbøkene B. Jones heller. Men jeg kan derimot på det varmeste anbefale Bienes hemmelig liv og Havfruestol av Sue Monk Kidd. Nydelige bøker. http://www.bokkilden.no/SamboWeb/sok.do?rom=MP&enkeltsok=bienes+hemmelige&ept=2&pid=44 http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=1595885 0 Siter
flisa Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Nei, flisa kan man ikke høre på Som gubben sier; "det ene øret går ut og inn" - jeg bare pludrer likkavæl 0 Siter
Altman Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Som gubben sier; "det ene øret går ut og inn" - jeg bare pludrer likkavæl Ja 0 Siter
flisa Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Vet du, det tror jeg ikke er bøker for meg..., jeg likte heller aldri de dagbøkene B. Jones heller. Men jeg kan derimot på det varmeste anbefale Bienes hemmelig liv og Havfruestol av Sue Monk Kidd. Nydelige bøker. http://www.bokkilden.no/SamboWeb/sok.do?rom=MP&enkeltsok=bienes+hemmelige&ept=2&pid=44 http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=1595885 de så spenennde ut ja....men du, den shopoholiker-serien. Hun som skriver er drivende dyktig - man kjenner man blir skikkelig forbannet og får lyst til å filleriste hovedpersonen og den er hysterisk morsom! 0 Siter
Gjest oppogfram Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Jeg er ferdig utviklet, jeg da sikkert Da er du en av de få heldige! Jeg har et stykke igjen av denne reisa! Jeg søker mye gjennom bøker! De gir mye svar på livets spørsmål... Men så har jeg en del i ryggsekken min som ikke burde vært der. Det er den ballasten som jeg prøver å forstå! 0 Siter
flisa Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Ja Mulig jeg er "dypere" i RL, forhåpentligvis 0 Siter
flisa Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Da er du en av de få heldige! Jeg har et stykke igjen av denne reisa! Jeg søker mye gjennom bøker! De gir mye svar på livets spørsmål... Men så har jeg en del i ryggsekken min som ikke burde vært der. Det er den ballasten som jeg prøver å forstå! DENNE boken har gitt meg en del i min ungdom: http://www.ringom.no/tenk_positivt.htm 0 Siter
Atene Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Det er en oppskrytt bok - den mannen har ikke tenkt noen tanker som skapte revolusjon i mitt liv i alle fall - men for all del.... Enig. 0 Siter
Atene Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Hva som helst av Toni Morrison, men gjerne "Elskede". Tidlig Jan Kjærstad, f.eks. "Det store eventyret". Jonas Wergeland bøkene fikser jeg dårlig. Kerstin Ekman, "Hendelser ved vann". "Cold Mountain". Husker ikke forfatternavnet. Og hvis du vil lese engelsk: "The Poisonwood Bible" av Barbara Kingsolver. Mulig den er oversatt, men jeg kan ikke tenke meg at det lar seg gjøre å oversette den godt. Det var det jeg kom på i farten. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Skrevet 31. juli 2006 "Alkymisten" Jeg husker ikke forfatteren av denne boka. Jeg har selv lest den fem ganger...holder på med den sjette. Ei virkelig god bok som sier enormt mye...hvis du ikke bare vil pløye gjennom noe uten å tenke på hva du leser... Alkymisten hadde jeg faktisk tenkt til å bestille. Den skal bestilles. Når det gjelder andre bøker her har jeg naturligvis lest de anbefalte av Saabye og Renberg. Bragde har jeg ikke lest, og jeg er nok litt forutinntatt mot den dama. Kan virkelig ikke fordra henne. Så jeg styrer unna bøkene hennes. Dama virker rett og slett dum. Jeg får sjekke tråden nærmere senere. Den ble veldig lang. 0 Siter
siddisen Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 "Engler og demoner", har du lest den? Jeg har nettopp kjøpt den, men har ikke begynt på den ennå. Bare lurte på om jeg kan glede meg, eller om den er oppskrytt (den og). 0 Siter
Gjest oppogfram Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 DENNE boken har gitt meg en del i min ungdom: http://www.ringom.no/tenk_positivt.htm Takk for tipset! Kanskje den blir med i reisekofferten nå til Kreta! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Håkan Nesser "Og Piccadilly Circus ligger ikke i Kumla" ser interessant ut. Det er et kriminalmysterium i boka, men.... 0 Siter
Soria Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 "Engler og demoner", har du lest den? Jeg har nettopp kjøpt den, men har ikke begynt på den ennå. Bare lurte på om jeg kan glede meg, eller om den er oppskrytt (den og). Jeg likte den veldig godt 0 Siter
Osiris Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Alkymisten hadde jeg faktisk tenkt til å bestille. Den skal bestilles. Når det gjelder andre bøker her har jeg naturligvis lest de anbefalte av Saabye og Renberg. Bragde har jeg ikke lest, og jeg er nok litt forutinntatt mot den dama. Kan virkelig ikke fordra henne. Så jeg styrer unna bøkene hennes. Dama virker rett og slett dum. Jeg får sjekke tråden nærmere senere. Den ble veldig lang. Hun skriver bra bøker, men jeg har litt betenkeligheter om å støtte opp om hennes svulmende ego ved å kjøpe bøkene hennes og bidra til at hun havner på bestselgerlistene. Det hender vi frekventerer samme pub, og hun bare MÅ være midtpunkt. Ikke bare blant de hun sitter sammen med, men i hele lokalet. 0 Siter
Osiris Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Jeg fikk en i presang på 70-tallet, men den døde for mange år siden. Jeg har ikke skaffet meg noen ny - tenåringsdatteren min har hårdingser så det holder for husholdningen vår. Men ikke spør meg om sammenhengen mellom bestselgere og hårfønere... "Men ikke spør meg om sammenhengen mellom bestselgere og hårfønere... " Jeg skulle akkurat til å spørre om det jeg, for jeg forsto ingenting? 0 Siter
Osiris Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Håkan Nesser "Og Piccadilly Circus ligger ikke i Kumla" ser interessant ut. Det er et kriminalmysterium i boka, men.... Håkan Nesser er bra! 0 Siter
flisa Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 "Engler og demoner", har du lest den? Jeg har nettopp kjøpt den, men har ikke begynt på den ennå. Bare lurte på om jeg kan glede meg, eller om den er oppskrytt (den og). den er KNALLBRA! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.