Hjuli Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Hei!JEg sender deg en mail da jeg er helt fortvilet etter at jeg har fått utført en nesekorreksjon. Jeg hadde noe buet neserygg og avtalen men legen var at denne skulle rettes ut, legen mente jeg også måtte legge inn brusk i nesetuppen noe jeg ikke syntes noe om, men han insisterte og sa det er bare noen millimeter i forskjell. Nesetuppen min var ganske rund og kjøttfull, jeg sa at den måtte forbli rund.Jeg fikk fullstendig sjokk da jeg tok av gipsen, han har da høvlet ned neseryggen slik at det er blitt en betydelig svai og profilen endret, i tillegg er nesetippen steine hard og har smal og klumpete fasong.Jeg får ikke tak i legen da han er på ferie og ved forrige møte da gispsen ble tatt av sa han at han ikke trengte og se meg igjen før etter et år. Jeg øsnker så gjerne og få svar på noen sp.mål: en går det ann å rette opp neseryggen i tilfelle hvordan. to hva med nesetuppen kan en gjøre noe for at den blir rund og myk?.Til info så er det fire uker siden operasjonen, jeg verken tørr eller klarer og vise meg blant folk, det er ganske fortvilende og ikke kunne få noen til å se på dette og gi meg noen svar på mange sp.målJeg blir svært takknemlig for svr fra deg hilsen Hjuli 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240173-korreksjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Ikke fortvil- Ofte kan det bli en sterk opplevelse å ta bort gipsen, fordi utseendet er forandret, men det blir oftest bra til slutt. Med tiden vil nesetippen senke seg og hardheten oftest forsvinne, slik at neseryggen ikke forblir svai. Forandringene fortsetter i inntil 6 mndr, og først da kan du vurdere det endelige resultat. Dersom noe skulle være galt på det tidspunkt går det an å bygge opp neseryggen med f eks, brusk. Det er imidlertid bekymringsfullt hvis du ikke får tak i legen soim opererte deg. Han burde kunne veilede deg gjennom den vanskelige tiden Til slutt må du huske på at andre aldri vil se detaljer ved ditt utseende, så du må ikke isolere deg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240173-korreksjon/#findComment-1863095 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.