Gjest Princess Peach Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Har fått meg bærbar pc, og prøver å legge inn msn på denne maskina. Men jeg finner bare Live Messenger, hva skjedde med den "gamle" msn? 0 Siter
Gemini Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Live Messenger er den nyeste versjonen av MSN messenger. Funker fint hos meg i alle fall :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Live Messenger er den nyeste versjonen av MSN messenger. Funker fint hos meg i alle fall :-) Ok, jeg syntes det så helt forskjellig ut. Gammel vane sikkert. 0 Siter
Gemini Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Ok, jeg syntes det så helt forskjellig ut. Gammel vane sikkert. Joda, den har fått seg et ansiktsløft. Og så savner jeg at status står i parentes (borte/opptatt osv). Men jeg er usikker på om det var en Messenger- eller MSG Plus funksjon. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Live messenger er mye bedre,men jeg har mistet min...*trist* Prøver å ordne opp 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Joda, den har fått seg et ansiktsløft. Og så savner jeg at status står i parentes (borte/opptatt osv). Men jeg er usikker på om det var en Messenger- eller MSG Plus funksjon. Hvordan står statusen på den nye da? (Jeg trodde jeg hadde den nyeste...) 0 Siter
Gemini Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Hvordan står statusen på den nye da? (Jeg trodde jeg hadde den nyeste...) Det er bare det symbolet foran nick/navn som angir status. Hvis det ikke bare er meg som roter da. Det er i alle fall bare en MSN Live Messenger (kun den ene som har Live i navnet), og det er nyeste fra MSN. Er det den du har? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Det er bare det symbolet foran nick/navn som angir status. Hvis det ikke bare er meg som roter da. Det er i alle fall bare en MSN Live Messenger (kun den ene som har Live i navnet), og det er nyeste fra MSN. Er det den du har? Nei, den heter versjon 7,5. Bør jeg oppdatere (og hvordan gjøres det i så fall)? 0 Siter
Gemini Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Nei, den heter versjon 7,5. Bør jeg oppdatere (og hvordan gjøres det i så fall)? Bør og bør, jeg har ventet litt jeg, men i helgen trengte jeg fildelingsfunksjonen som Live Messenger kan tilby, så da fikk jeg ut finger'n og oppdaterte hos meg i alle fall. Du går på msn.no og klikker på last ned, eller noe sånt :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Bør og bør, jeg har ventet litt jeg, men i helgen trengte jeg fildelingsfunksjonen som Live Messenger kan tilby, så da fikk jeg ut finger'n og oppdaterte hos meg i alle fall. Du går på msn.no og klikker på last ned, eller noe sånt :-) Ok, så vet jeg det! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Bør og bør, jeg har ventet litt jeg, men i helgen trengte jeg fildelingsfunksjonen som Live Messenger kan tilby, så da fikk jeg ut finger'n og oppdaterte hos meg i alle fall. Du går på msn.no og klikker på last ned, eller noe sånt :-) Jeg hadde problemer med den nyeste. Den funka først i en ukes tid, men så fikk jeg haugevis av feilmeldinger, samtlige av mine kontakter ble borte, kontakter jeg hadde for 5 år siden dukket plutselig opp, og til slutt fikk jeg ikke logget meg på i det hele tatt. Gjorde et søk på nettet og fant ut at mange andre opplevde de samme problemene. Så nå bruker jeg 7,5 igjen. 0 Siter
Gjest Thanks...:o) Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Jeg hadde problemer med den nyeste. Den funka først i en ukes tid, men så fikk jeg haugevis av feilmeldinger, samtlige av mine kontakter ble borte, kontakter jeg hadde for 5 år siden dukket plutselig opp, og til slutt fikk jeg ikke logget meg på i det hele tatt. Gjorde et søk på nettet og fant ut at mange andre opplevde de samme problemene. Så nå bruker jeg 7,5 igjen. Godt du sa...jeg var på tur å laste ned den nyeste versjonen nå, men da holder jeg meg til 7.5 inntil videre jeg tenker jeg...) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Jeg hadde problemer med den nyeste. Den funka først i en ukes tid, men så fikk jeg haugevis av feilmeldinger, samtlige av mine kontakter ble borte, kontakter jeg hadde for 5 år siden dukket plutselig opp, og til slutt fikk jeg ikke logget meg på i det hele tatt. Gjorde et søk på nettet og fant ut at mange andre opplevde de samme problemene. Så nå bruker jeg 7,5 igjen. Vet du hvor jeg får lastet ned 7.5? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Vet du hvor jeg får lastet ned 7.5? Nja, jeg fant min på et eller annet forum der en del andre slet med den siste utgaven, men jeg husker ikke hvilket. Prøv google! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Nja, jeg fant min på et eller annet forum der en del andre slet med den siste utgaven, men jeg husker ikke hvilket. Prøv google! Finner bare den livemessengeren på google. Får vel prøve den en stund, har jo 7.5 på den stasjonære pcen. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Finner bare den livemessengeren på google. Får vel prøve den en stund, har jo 7.5 på den stasjonære pcen. Da er det jo ikke noe problem. Gå inn på din stasjonære pc, send den til din egen e-mailkonto, og gå inn på den via din bærbare pc. Eventuelt kan du bruke en eller annen lagringsenhet og overføre. Men jeg vil anta de ustabile begynnerbugsa i Live Messenger snart blir fjerna, hvis de ikke allerede er fiksa opp. 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Finner bare den livemessengeren på google. Får vel prøve den en stund, har jo 7.5 på den stasjonære pcen. Du kan google fram - hjelper deg på nett- så finner du den der 0 Siter
Gemini Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Da er det jo ikke noe problem. Gå inn på din stasjonære pc, send den til din egen e-mailkonto, og gå inn på den via din bærbare pc. Eventuelt kan du bruke en eller annen lagringsenhet og overføre. Men jeg vil anta de ustabile begynnerbugsa i Live Messenger snart blir fjerna, hvis de ikke allerede er fiksa opp. Mannen min har brukt Live Messenger en stund nå, og ikke merket noen problemer. Så jeg tror det er fikset. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Da er det jo ikke noe problem. Gå inn på din stasjonære pc, send den til din egen e-mailkonto, og gå inn på den via din bærbare pc. Eventuelt kan du bruke en eller annen lagringsenhet og overføre. Men jeg vil anta de ustabile begynnerbugsa i Live Messenger snart blir fjerna, hvis de ikke allerede er fiksa opp. Jeg kommer ikke inn på windows live messenger....virket en liten stund...angrer på at jeg slettet den windows messenger... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Jeg kommer ikke inn på windows live messenger....virket en liten stund...angrer på at jeg slettet den windows messenger... Samme som skjedde meg. Funka fint i en ukes tid, men så var det slutt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.