Gå til innhold

Msn Messenger?

Anbefalte innlegg

Gjest Mirandolina
Skrevet

Samme som skjedde meg. Funka fint i en ukes tid, men så var det slutt.

Veldig trist,det var jo drit morro,kunne se bilder av de jeg prata med,og de såg meg..syns det var gøy jeg...

Hvordan får jeg igjen den gamle da?

Bedre det enn ingenting...

Har vært på data i flere dager/døgn for å fixe alt,ødelegger mer enn jeg fixer....hmmmf..

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Veldig trist,det var jo drit morro,kunne se bilder av de jeg prata med,og de såg meg..syns det var gøy jeg...

Hvordan får jeg igjen den gamle da?

Bedre det enn ingenting...

Har vært på data i flere dager/døgn for å fixe alt,ødelegger mer enn jeg fixer....hmmmf..

Du ser bilder med de nyere utgavene av msn også.

Jeg lastet ned versjon 7,5 da den nyeste slutta å funke. Funker bra den.

Gjest Mirandolina
Skrevet

Men det var den nyeste jeg hadde...*sutre*

Den kommer jeg jo ikke inn på.

7,5..?...jeg er helt blåst.

Gjest Mirandolina
Skrevet

Klarte til og med å blokkere meg selv fra DOL i dag...hallo...sover jeg for lite,eller sover jeg for lite..?..hehe :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Klarte til og med å blokkere meg selv fra DOL i dag...hallo...sover jeg for lite,eller sover jeg for lite..?..hehe :)

Jeg vet ikke engang hvordan det er mulig å blokkere seg selv fra dol. :)

Gjest Mirandolina
Skrevet

Jeg vet ikke engang hvordan det er mulig å blokkere seg selv fra dol. :)

Nei,jeg er helt pling..holder på med ting jeg har null peil på..hehe..må le,men har gjort mye "galt" med dataen i dag...

Takk for linken :)

Prøvde å laste det ned,men det tilot ikke maskinen,så hva jeg driver med må gudene vite.

Tror jeg må få en ekspert til å fixe ting i morgen :)

Skrevet

Jeg hadde problemer med den nyeste. Den funka først i en ukes tid, men så fikk jeg haugevis av feilmeldinger, samtlige av mine kontakter ble borte, kontakter jeg hadde for 5 år siden dukket plutselig opp, og til slutt fikk jeg ikke logget meg på i det hele tatt.

Gjorde et søk på nettet og fant ut at mange andre opplevde de samme problemene.

Så nå bruker jeg 7,5 igjen.

Som jeg skrev lenger ned i tråden her, så tror jeg de feilene er rettet nå, i alle fall har ikke mannen min hatt noen problemer med den nyeste, altså Live Messenger.

Gjest Mirandolina
Skrevet

Jeg hadde problemer med den nyeste. Den funka først i en ukes tid, men så fikk jeg haugevis av feilmeldinger, samtlige av mine kontakter ble borte, kontakter jeg hadde for 5 år siden dukket plutselig opp, og til slutt fikk jeg ikke logget meg på i det hele tatt.

Gjorde et søk på nettet og fant ut at mange andre opplevde de samme problemene.

Så nå bruker jeg 7,5 igjen.

Nå er min i orden igjen :)

Men måtte ha ekspert hjelp *flaut* Jeg hadde gjort mye rart med dataen...hehe :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...