Gå til innhold

Vise frem sms


Gjest Lurti

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Yup. Før jeg ble atten hadde jeg ikke mammas nummer lagra. Det gikk så mye fyll og knull og sånt til henne at jeg fant ut eneste løsningen var å måtte trykke inn hele nummeret hennes for å sende til henne.

Men sånt er så jææævlig flaut. Når det ståt der svart på hvitt, så er det ikke en eneste unnskyldning i verden du kan komme med, vett.

Det er sant. Og nettopp derfor bør folk være litt forsiktige med hva de sender rundt.

Problemet med sms er jo at vi alltdi har med mobilen på fest, og det er utrolig hvor mye rart man kan få seg til å skrive etter en del øl, og det er enda mer utrolig hvem man kan få seg til å skrive det til. :)

Men jeg har blitt mye flinkere enn jeg var. Det er sjelden jeg fyllesms-er for tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yup. Før jeg ble atten hadde jeg ikke mammas nummer lagra. Det gikk så mye fyll og knull og sånt til henne at jeg fant ut eneste løsningen var å måtte trykke inn hele nummeret hennes for å sende til henne.

Men sånt er så jææævlig flaut. Når det ståt der svart på hvitt, så er det ikke en eneste unnskyldning i verden du kan komme med, vett.

HAHAHA :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant. Og nettopp derfor bør folk være litt forsiktige med hva de sender rundt.

Problemet med sms er jo at vi alltdi har med mobilen på fest, og det er utrolig hvor mye rart man kan få seg til å skrive etter en del øl, og det er enda mer utrolig hvem man kan få seg til å skrive det til. :)

Men jeg har blitt mye flinkere enn jeg var. Det er sjelden jeg fyllesms-er for tida.

Ja, jeg har også blitt flinkere. Jenter er vel mest sånn "er du fortsatt gla i meg? buhu" i fylla, til ekser og sånn, men det er jeg ferdig med, siden jeg nå ikke liker menn lenger =p

Gutter er nok mer "ute i kveld?" til tre år gamle pulekompiser, for å få seg noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Ja, jeg har også blitt flinkere. Jenter er vel mest sånn "er du fortsatt gla i meg? buhu" i fylla, til ekser og sånn, men det er jeg ferdig med, siden jeg nå ikke liker menn lenger =p

Gutter er nok mer "ute i kveld?" til tre år gamle pulekompiser, for å få seg noe...

"Gutter er nok mer "ute i kveld?" til tre år gamle pulekompiser, for å få seg noe... "

Ja. Det er veldig korrekt.

Mest pinlig er det hvis de ikke svarer i det hele tatt, og enda verre er det når jeg åpenbart er dritings og sender til en eller annen eks-pulevenn jeg gjerne skulle sendt til edru, men som derfor tror jeg sender kun fordi jeg er dritings og kåt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva sa hun isteden?

Enten "har xxx overnatta hos deg i helga??? aldri i livet om jeg kjører deg på leirskolen. og nå får du komme hjem hver helg i en måned"

Etterhvert som jeg ble litt eldre, og hun innså at jeg kom til å fortsette å pule og drikke uansett hva hun gjorde, så gikk det over i pinlig stillhet. Jeg ser på utboks hva hun har mottatt, men hører aldri et pip om det...

=p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Gutter er nok mer "ute i kveld?" til tre år gamle pulekompiser, for å få seg noe... "

Ja. Det er veldig korrekt.

Mest pinlig er det hvis de ikke svarer i det hele tatt, og enda verre er det når jeg åpenbart er dritings og sender til en eller annen eks-pulevenn jeg gjerne skulle sendt til edru, men som derfor tror jeg sender kun fordi jeg er dritings og kåt. :)

Da må dus krive dagen etterpå "Jeg beklager utrolig mye at jeg sendte en så dustete og desperat melding til deg i går. Vil bare du skal vite at når det gjelder deg, så har jeg like lyst på deg i edru tilstand. Anytime".

Det hadde jeg falt for =p

Når jeg får sånne meldinger, så skriver jeg som regel tilbake "way too good for a bootycall" eller noe lignende, hvis det er ok personer. Hvis de er skikkelig patetiske eller uinteressante, så gidder jeg ikke svare. Er det siste verst altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Da må dus krive dagen etterpå "Jeg beklager utrolig mye at jeg sendte en så dustete og desperat melding til deg i går. Vil bare du skal vite at når det gjelder deg, så har jeg like lyst på deg i edru tilstand. Anytime".

Det hadde jeg falt for =p

Når jeg får sånne meldinger, så skriver jeg som regel tilbake "way too good for a bootycall" eller noe lignende, hvis det er ok personer. Hvis de er skikkelig patetiske eller uinteressante, så gidder jeg ikke svare. Er det siste verst altså?

Ja, det siste er verst.

Men det er ikke så ofte de ikke svarer. Mener jeg i hvert fall å huske. Det er en stund siden sist jeg gjorde noe sånt.

Har blitt ganske flink nå. Tror jeg, da. Det er jo også sånn at jeg er lur nok til å slette alt av sendte og mottatte meldinger før jeg legger meg.

Kanskje jeg rett og slett gjør ting jeg ikke husker ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det siste er verst.

Men det er ikke så ofte de ikke svarer. Mener jeg i hvert fall å huske. Det er en stund siden sist jeg gjorde noe sånt.

Har blitt ganske flink nå. Tror jeg, da. Det er jo også sånn at jeg er lur nok til å slette alt av sendte og mottatte meldinger før jeg legger meg.

Kanskje jeg rett og slett gjør ting jeg ikke husker ...

Du må jo ikke slette sendte og motatte meldinger før du legger deg!! Det er jo min redning de dagene jeg våkner og bare ser et stort svart hull fra gårsdagen. Ofte hadde det vært bedre å bare leve med det svarte hullet, men dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Du må jo ikke slette sendte og motatte meldinger før du legger deg!! Det er jo min redning de dagene jeg våkner og bare ser et stort svart hull fra gårsdagen. Ofte hadde det vært bedre å bare leve med det svarte hullet, men dog.

Nja, jeg foretrekker det sorte hullet framfor en bekreftelse på idiotiske ting jeg har fått meg til å skrive. :)

Men nå er det sjelden jeg blacker for tida også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, jeg foretrekker det sorte hullet framfor en bekreftelse på idiotiske ting jeg har fått meg til å skrive. :)

Men nå er det sjelden jeg blacker for tida også.

Men er det ikke i bunn og grunn best å vite det som alle andre vet, enn at de ler og prater bak ryggen på deg...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Men er det ikke i bunn og grunn best å vite det som alle andre vet, enn at de ler og prater bak ryggen på deg...?

Tja. Jeg er vel så naiv at jeg tror sms-ene jeg sender blir mellom meg og mottaker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja. Jeg er vel så naiv at jeg tror sms-ene jeg sender blir mellom meg og mottaker. :)

Jo, det hender vel det også. Men jeg syns det er greit å ha orden på hvem jeg har driti meg ut til selv om det bare r han som vet det.

Nå kryperjeg til køys jeg, så jeg orker å vaske håret før jobb imorra =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest godt tips det :)

Har du med å sende meldinger til den første kontakten i lista di du også?

Jeg hadde det før.

Samboeren til en kompis av meg fikk en del særdeles lite egna meldinger. Blant annet detaljerte sexbeskrivelser om hva jeg skulle gjøre med henne når vi møttes. :)

Til slutt la jeg inn AAAA først i telefonlista.

:) det har min svigermor gjort også (AAA), for hun er ikke helt på nett med disse knappene på mobilen enda, da er det greit å ha en "buffert" så hun slipper å sende så mye feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du med å sende meldinger til den første kontakten i lista di du også?

Jeg hadde det før.

Samboeren til en kompis av meg fikk en del særdeles lite egna meldinger. Blant annet detaljerte sexbeskrivelser om hva jeg skulle gjøre med henne når vi møttes. :)

Til slutt la jeg inn AAAA først i telefonlista.

Jeg har et navn som tilsier at jeg meget ofte havner øverst i kontaktlista til venner og bekjente, skal si deg jeg har fått høre/sett mye rart;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...