Gå til innhold

Er det mulig å få svar av leger her ? Det gjelder mulige kjønnsvorter.

Anbefalte innlegg

Hei

Svarer leger på spørsmål her også, eller er det bare mange "bedrevitere" som sitter og svarer.

Jeg har ganske mange små klumper oppå forhuden. Det jeg lurer på er om dette kan være kjønnsvorter. Hvis det er det, kan jeg bare gå på apoteket å kjøpe vanlig vortekrem, eller kreves det spesielle middler ?

Jeg har ikke noe spesiell kløe eller svie, men det er en del tørre områder der også.

Det er veldig mange små klumper, men de er ganske små.

De befinner seg ikke bare oppå forhuden, men det er også noen lengre ned på penis. Hva bør jeg gjøre ?

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Det lurer flere på.....

Hva er vitsen med forumet, telleskrittene går.....

Jeg synes det er mer realt å si ifra om at dere ikke svarer, enn å lure folk til å håpe på besvarelser.

Vi rekker dessverre ikke å besvare alle spørsmål. Dette informerer vi om på siden hvor man stiller sine spørsmål.

Her står det følgende:

"Kjære deg som bruker Doktor Online!

Våre brukere har så langt fått svar på mer enn 100.000 spørsmål fra Doktor Onlines medarbeidere i tillegg til en rekke gode råd fra andre brukere av tjenesten.

Nå får vi så mange spørsmål at vi dessverre ikke rekker å besvare alle.

Benytt derfor gjerne søk-tjenesten for å se om problemstillingen du ønsker å ta opp allerede er belyst."

Jeg er lei for at vi ikke har anledning til å hjelpe alle og håper at du får svar på ditt spørsmål neste gang.

Vennlig hilsen

Vi rekker dessverre ikke å besvare alle spørsmål. Dette informerer vi om på siden hvor man stiller sine spørsmål.

Her står det følgende:

"Kjære deg som bruker Doktor Online!

Våre brukere har så langt fått svar på mer enn 100.000 spørsmål fra Doktor Onlines medarbeidere i tillegg til en rekke gode råd fra andre brukere av tjenesten.

Nå får vi så mange spørsmål at vi dessverre ikke rekker å besvare alle.

Benytt derfor gjerne søk-tjenesten for å se om problemstillingen du ønsker å ta opp allerede er belyst."

Jeg er lei for at vi ikke har anledning til å hjelpe alle og håper at du får svar på ditt spørsmål neste gang.

Vennlig hilsen

Men at du ikke svarte på spørsmålet når du først var inne i tråden hans, må under alle omstendigheter betraktes som noe underlig.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...