Gå til innhold

Forskjellige typer Tetracyclin?

Anbefalte innlegg

Gjest Siani

Hei!Jeg er en jente som går på en kur med Tetracyclin 250 mg pga.vedvarende kviseproblem.Tablettene jeg har fått er runde og gule.Min søster fikk også Tetracyclin mot kvisene,men hun fikk noe som heter Tetracyclin Arco.Disse er avlange og blå kapsler.Hva er forskjellen på disse to typene,og hvorfor fikk jeg og min søster forskjellig type tabletter når vi gikk til den samme hudlegen??Er der forskjell i virkningen på disse to typene Tetracyclin?Håper du kan svare meg på dette:-) Vennlig hilsen Siani.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/24021-forskjellige-typer-tetracyclin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Det er i praksis ingen forsjell på de to produktene hvis de inneholder samme antall milligram. Det er nok således litt tilfeldig at du fikk det ene produktet og din søster det andre.

For orden skyld bør du også spørre legen din.

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...