Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en som typisk har litt lege-skrekk og i allefall når det kommer til ting der nede, så jeg tenkte å våge meg utpå her først. Jeg oppdaget for ca 1 mnd siden at jeg hadde en liten klump inne i penis, kjennes ut som den er i/ved urinrøret, ca midt inne i penis. Tipper den er på størrelsen med en ert. Den gir ingen konkrete plager, men jeg vil nødig ha den der, i allefall når jeg ikke vet hva det er. For noen år tilbake hadde jeg en infeksjon i samme område hvor det også væsket en del værk ut, men dette løste seg med en antibiotika kur. Etter dette har jeg ikke like mye trykk i blæra som før heller. Kan dette ha noen sammenheng? Hva bør jeg gjøre?

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Jeg greier ikke å stillenoen diagnose på din klump, bare på grunnlag av beskrivelsen. Hvis det er uten smerter eller andre forandringer i følelse, uten at den er rød vil jeg tro at den ikke har noe med infeksjon å gjøre. Kan det være an slags arr etter din tidligere infeksjon der? Det er også mulig at det er en forstoppet talgkjertel. I tilfelle vil den sannsynligvis gå over etter en stund. Jeg forstår det godt at du ikke vil ha den der. Hvis den ikke går over eller om den vokser eller kommer andre symptomer ville jeg anbefale at du viser den til en lege. Slike ting er relativt hyppige, de har ingenting med sex å gjøre og det er en helt grei sak å vise den til en lege. Jeg tror ikke at det er noe sammenheng med lite trykk i vaznnlatningen. Kan det være innbilning?

Jeg greier ikke å stillenoen diagnose på din klump, bare på grunnlag av beskrivelsen. Hvis det er uten smerter eller andre forandringer i følelse, uten at den er rød vil jeg tro at den ikke har noe med infeksjon å gjøre. Kan det være an slags arr etter din tidligere infeksjon der? Det er også mulig at det er en forstoppet talgkjertel. I tilfelle vil den sannsynligvis gå over etter en stund. Jeg forstår det godt at du ikke vil ha den der. Hvis den ikke går over eller om den vokser eller kommer andre symptomer ville jeg anbefale at du viser den til en lege. Slike ting er relativt hyppige, de har ingenting med sex å gjøre og det er en helt grei sak å vise den til en lege. Jeg tror ikke at det er noe sammenheng med lite trykk i vaznnlatningen. Kan det være innbilning?

Denne lille klumpen er inne i selve penis,ikke på yttersiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...