Gå til innhold

Ditt DUMMESTE kjøp noensinne

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa
Skrevet

Hva er ditt dummeste kjøp noensinne?

Er det noe du har irritert deg grenseløst over å ha anskaffet?

Akkurat nå tror jeg det må være Geo-mag deco-panels. Det flyter smådeler, og ingen av oss er interessert i å sette det sammen. Vondt å tråkke på!

Videoannonse
Annonse
Gjest Debra irl
Skrevet

Mitt dårligste kjøp er fra da ungene var små. Den bleiebøtta. Helt pyton.

Ellers har jeg nok gjort noen bommerter oppgjennom ja.... Men det veies opp av alle de tingene som faktisk har virket som det skulle.

Skrevet

En melkevisper som går på batteri. *ler* helt idiotisk.

Skrevet

Nå må jeg virkelig tenke meg om. Det må være sånne billige plastleker, som knekker før man får satt dem sammen.

Skrevet

Mitt dummeste kjøp er en youghurtmaskin jeg en gang kjøpte på Netthandelen. Den må man bruke youghurt i for å lage youghurt, i tillegg tar det veldig mange timer.

Den står fortsatt i esken, om noen trenger. Kanskje som gave til noen man ikke er så glad i? ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

En ergometersykkel. Jeg brukte den 3-4 ganger, lot den stå i rundt ett år, og da jeg igjen skulle ta meg en økt funka den ikke lenger. Tror ikke den tålte å stå uten å være i bruk.

Men kjøpet var uansett idiotisk. Jeg hater å sykle på ergometersykkel. Fatter ikke hva jeg tenkte på.

Nå bruker jeg den som knagg.

Gjest Flystripa
Skrevet

Mitt dummeste kjøp er en youghurtmaskin jeg en gang kjøpte på Netthandelen. Den må man bruke youghurt i for å lage youghurt, i tillegg tar det veldig mange timer.

Den står fortsatt i esken, om noen trenger. Kanskje som gave til noen man ikke er så glad i? ;-)

Den dingsen hørtes alt annet enn genial ut, ja... *hehe*

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Den må man bruke youghurt i for å lage youghurt, i tillegg tar det veldig mange timer."

Fantastisk! :)

Skrevet

*LOL*

Kjekt å ha.

Gjest Flystripa
Skrevet

En ergometersykkel. Jeg brukte den 3-4 ganger, lot den stå i rundt ett år, og da jeg igjen skulle ta meg en økt funka den ikke lenger. Tror ikke den tålte å stå uten å være i bruk.

Men kjøpet var uansett idiotisk. Jeg hater å sykle på ergometersykkel. Fatter ikke hva jeg tenkte på.

Jeg bruker min for å se hvor varmt det er i rommet, og som stumt-tjener - litt nyttig, *s*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg bruker min for å se hvor varmt det er i rommet, og som stumt-tjener - litt nyttig, *s*

Samme som meg. Den funker bra som stumtjener. På den henger en hockeydrakt, sykkelhjelmen min, to belter og gjerne en bukse. :)

Men jeg har ennå ikke funnet ut hvordan jeg stiller den inn for å finne ut om det er varmt i rommet. :)

Skrevet

Jeg bruker min og syns den var et smart kjøp. Men nå har jeg satt den på et annet rom enn stua, og merker at bruksfrekvensen er redusert. Må flytte den tilbake igjen

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg har kjøpt mye dumt jeg, sambo også. Det seneste er vel en øl-opptrekker til 200 kr (vanlig manuell) som sier på Homer Simpsonsk: "Mmmmmmm Beer.. hehehe.. YES oh yes! WOOOHHOOOO!!!" Tullete spør du meg, men sambo synes den er kongekul!

Kjøpte også en kortstokkemaskin på samme turen. Blir spennende å se hvor hyppig den blir tatt i bruk.

bugge -jenta
Skrevet

Jeg elsker ergometersykkelen min jeg. I perioder er den fast møbel på stua. Brukes også som knagg, til å tørke klær med, osv. Ganske hendig egentlig. Men min funker bra da.

Skrevet

En melkevisper som går på batteri. *ler* helt idiotisk.

Jeg har en slik og den bruker jeg hver dag når jeg lager kaffe :o)

Hvordan får du skum på melka uten *nysgjerrig*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg elsker ergometersykkelen min jeg. I perioder er den fast møbel på stua. Brukes også som knagg, til å tørke klær med, osv. Ganske hendig egentlig. Men min funker bra da.

Da kjøpte du nok en bedre sykkel enn jeg gjorde.

Skrevet

Dødskule sko to nr for store, i tilfelle de skulle passe en dag...!

En furby (hårete, jævlig pratsomt batteridrevent vesen). Kostet 400 kroner, som var helt utrolig mye egne penger da jeg var 10. Og så endte den sine dager under en hammer, da jeg ikke orka mer masing.

Og så den ultrastore fiskebollen da, som bare gjør at de dustete kjedelige fiskene lever enda lenger, og det er enda mer å vaske og bytte på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...