Gå til innhold

Some big event

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest a survivor
Skrevet

Jada bare slett og ditt og datt...

... jeg har noe å fortelle... men det er enda rikke klart nok til at verken jeg selv eller andre forstår det ennå...

Gjest a survivor
Skrevet

Jada bare slett og ditt og datt...

... jeg har noe å fortelle... men det er enda rikke klart nok til at verken jeg selv eller andre forstår det ennå...

vi har på en måte to nivåer inni oss... eksempelvis skrev jeg et morsomt svar under tråden to hakk lengre oppe, om vepsene...

...men jeg var jo ikke glad bevisst da jeg skrev det..

...hvordan kan man skrive noe bevisst morsomt når man ikke merker det selv.. men samtidig kan vite at noe et sted der inne gleder seg over det...

..kan det være slik at det er to nivåer i oss...

en intellektuelt og et emosjonelt... som kan kjøre samtidig uavhengig av hverandre?

er det denne brutte forbindelsen mellom disse to lagene som gjør at man har "mistet kontakten" med seg selv?

connection.... how? det vil skje igjen på et tidspunkt?

er det noen som forstår hva jeg vil frem til?

Gjest Mirandolina
Skrevet

vi har på en måte to nivåer inni oss... eksempelvis skrev jeg et morsomt svar under tråden to hakk lengre oppe, om vepsene...

...hvordan kan man skrive noe bevisst morsomt når man ikke merker det selv.. men samtidig kan vite at noe et sted der inne gleder seg over det...

en intellektuelt og et emosjonelt... som kan kjøre samtidig uavhengig av hverandre?

er det denne brutte forbindelsen mellom disse to lagene som gjør at man har "mistet kontakten" med seg selv?

Jeg forstår :)

Men tror vi har flere enn to nivåer inni oss...

Gjest a survivor
Skrevet

Jeg forstår :)

Men tror vi har flere enn to nivåer inni oss...

Jeg tenker at det normale er et lag... altså at man er seg selv og har kontakt med alle deler av seg selv.....

Gjest Mirandolina
Skrevet

Jeg tenker at det normale er et lag... altså at man er seg selv og har kontakt med alle deler av seg selv.....

Nesten det samme som jeg tror.

Tror bare en liten (minimal) del av jeg`et er inni oss..et bittelite jeg...men vi er mye mye mer enn det...

Og eksisterer på flere plan samtidig...

Gjest Mirandolina
Skrevet

Det går an å blokkere seg selv ute fra denne siden også,det gjorde jeg....gud som jeg surrer,klarte heldigvis å fikse det,tror jeg må tilkalle dataekspert i morgen..phu.

Måtte bare si det..siden du har hvert inne på det før,med å blokkere seg selv ute...

Kanskje det hadde hvert like greit,men glad jeg fikset det :)

Takler ikke dette data livet,får ha data fri dag i morgen,folk tror vel jeg er gal her...siden..ja..vet jeg surrer for tiden.

Lite søvn og mye stress i hode,er bare det...

Ha en god natt survivor :)

Skrevet

Nei, skjønner ikke hva du mener jeg.. Det er klart vi har mange sider, men de henger nå engang sammen da. Hos oss friske vel å merke.

Gjest a survivor
Skrevet

Nei, skjønner ikke hva du mener jeg.. Det er klart vi har mange sider, men de henger nå engang sammen da. Hos oss friske vel å merke.

Nettopp... de henger sammen. Det gjør de ikke på meg... man opplever at følelsene og ja.... det hele er jo forklart i det forrige innlegget mitt.

Det er vel som ved enhver annen skade man påføres, eksempelvis et beinbrudd. Uten at jeg her og nå kan gå i detalj på det.

Gjest a survivor
Skrevet

Nettopp... de henger sammen. Det gjør de ikke på meg... man opplever at følelsene og ja.... det hele er jo forklart i det forrige innlegget mitt.

Det er vel som ved enhver annen skade man påføres, eksempelvis et beinbrudd. Uten at jeg her og nå kan gå i detalj på det.

Bare glem det forrige innlegget jeg nettopp skrev. Det blir sikkert misforstått.

Skrevet

Det er ikke umulig at du har et poeng der. Psykiske sykdommer er jo også sykdommer, så et eller annet er naturlig nok feil. Ikke så lett å vite, ettersom man ikke vet hvordan "alle andre" har det oppi hodet sitt :-)

Gjest a survivor
Skrevet

Det er ikke umulig at du har et poeng der. Psykiske sykdommer er jo også sykdommer, så et eller annet er naturlig nok feil. Ikke så lett å vite, ettersom man ikke vet hvordan "alle andre" har det oppi hodet sitt :-)

Har jeg et poeng? Utrolig. Det maa nesten feires... etter maanedsvis paa DOL er det endelig en som sier at jeg har noe fornuft aa komme med... ja, endog et poeng... slettes ikke verst...

...det er nettopp slikt en traumatiker som meg trenger... tusen takk... stoette og enighet... tusen tusen takk.....

Gjest a survivor
Skrevet

Har jeg et poeng? Utrolig. Det maa nesten feires... etter maanedsvis paa DOL er det endelig en som sier at jeg har noe fornuft aa komme med... ja, endog et poeng... slettes ikke verst...

...det er nettopp slikt en traumatiker som meg trenger... tusen takk... stoette og enighet... tusen tusen takk.....

Skjoent enighet var vel aa dra det langt... hehe... men tusen takk uansett....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...