Gjest hvorfor tro ? Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Jeg tror jeg kan telle på en hånd de vepsene som har surret rundt hos oss i år. Hva kan det komme av tro ? Humler derimot har det vært veldig mye av. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Kanskje de har stukket av? hehe *s* 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Her derimot er det verre enn noen gang! 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Her derimot er det verre enn noen gang! Her også! Har ikke vært noe særlig plaget i sommer før denne helgen. Kjempestore veps som har kommet inn på balkongen hele tida. 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Synes vepsen er tidlig på'n i år - påtrengende og dorsk i varmen og snoket på maten når vi spiste ute! 0 Siter
ilene1365380268 Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Har aldri blitt stukket så mye av klegg før...Den er jo overalt. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Kanskje de har stukket av? hehe *s* *LOL* 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Hos oss var det tomt for veps før vi dro på ferie. Da vi kom tilbake i forrige uke, kom de derimot med en gang vi hadde noe søtt eller salt ute. Og minstemor på to år fikk sitt livs første vepsestikk her om dagen :-( 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 *LOL* Endelig noen som tok den *s* etter ti timer *s* hehe... jaja... hehe... bra jobbet *s* 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Endelig noen som tok den *s* etter ti timer *s* hehe... jaja... hehe... bra jobbet *s* Var opptatt med andre ting i går kveld, så jeg fikk ikke sett innlegget ditt da. Nå er jeg på jobb, og bør vel logge meg ut og få arbeidet litt for lønna?!!!! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Endelig noen som tok den *s* etter ti timer *s* hehe... jaja... hehe... bra jobbet *s* Var opptatt med andre ting i går kveld, så jeg fikk ikke sett innlegget ditt da. Nå er jeg på jobb, og bør vel logge meg ut og få arbeidet litt for lønna?!!!! 0 Siter
KaVa Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 *hpmfm* Mulig det er lite veps i år, men de vepsene som er, tar det i alle fall som sin livsoppgave å besøke meg på soverommet og plage vettet av meg på natta... 0 Siter
Speak Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Her har vepsen kommet som bare det. Får ikke sitte i fred å spise.... 0 Siter
keinstein Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Her har vepsen kommet som bare det. Får ikke sitte i fred å spise.... Sett opp en vifte som blåser og sveiper over folka og bordet. Vepsen hater urolig flyvær. De flyr vekk med stor hast så snart de kommer inn i turbulens. Egentlig er de tunge og dårlige flyvere. Jeg sitter og ser dem komme, skjene ut i turbulensen, stalle og gå i spinn, for så å stikke hastig av fra dette merkelige og skremmende lokale stormsenteret. 0 Siter
carma Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Må være fordi alle vepsene har dratt på ferie... til meg! Her vrimler det... 0 Siter
Gjest hvorfor tro ? Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Må være fordi alle vepsene har dratt på ferie... til meg! Her vrimler det... Huff da det var jo dumt. Vi nyter det iallefall her på Østlandet (i innlandet). Du må gjerne si ifra at de bare kan bli hos deg, vi savner den ikke. 0 Siter
Soria Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Jeg har ikke sett en eneste veps i år. Det er nok fordi det ikke har vært varmt nok her nord 0 Siter
EllaJo Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Har knapt sett vepser el humler i år. Heller ikke surrende fluer inne har det vært mange av 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Her også! Har ikke vært noe særlig plaget i sommer før denne helgen. Kjempestore veps som har kommet inn på balkongen hele tida. Men nå har de blitt så late - nå vaser de bare rundt på bordet og gulvet, og man kan ta dem med et enkelt tramp eller en serviett... Heldigvis! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.