Gå til innhold

Veldig lite veps i år ....

Anbefalte innlegg

Gjest hvorfor tro ?
Skrevet

Jeg tror jeg kan telle på en hånd de vepsene som har surret rundt hos oss i år.

Hva kan det komme av tro ?

Humler derimot har det vært veldig mye av.

Gjest a survivor
Skrevet

Kanskje de har stukket av? hehe *s*

Gjest Persille
Skrevet

Her derimot er det verre enn noen gang!

Gjest Aimabel
Skrevet

Her derimot er det verre enn noen gang!

Her også! Har ikke vært noe særlig plaget i sommer før denne helgen. Kjempestore veps som har kommet inn på balkongen hele tida.

Gjest heffalumpen
Skrevet

Synes vepsen er tidlig på'n i år - påtrengende og dorsk i varmen og snoket på maten når vi spiste ute!

ilene1365380268
Skrevet

Har aldri blitt stukket så mye av klegg før...Den er jo overalt.

Skrevet

Hos oss var det tomt for veps før vi dro på ferie. Da vi kom tilbake i forrige uke, kom de derimot med en gang vi hadde noe søtt eller salt ute.

Og minstemor på to år fikk sitt livs første vepsestikk her om dagen :-(

Gjest a survivor
Skrevet

*LOL*

Endelig noen som tok den *s* etter ti timer *s* hehe... jaja... hehe... bra jobbet *s*

Skrevet

Endelig noen som tok den *s* etter ti timer *s* hehe... jaja... hehe... bra jobbet *s*

Var opptatt med andre ting i går kveld, så jeg fikk ikke sett innlegget ditt da. Nå er jeg på jobb, og bør vel logge meg ut og få arbeidet litt for lønna?!!!!

Skrevet

Var opptatt med andre ting i går kveld, så jeg fikk ikke sett innlegget ditt da. Nå er jeg på jobb, og bør vel logge meg ut og få arbeidet litt for lønna?!!!!

Skrevet

Skrevet

*hpmfm* Mulig det er lite veps i år, men de vepsene som er, tar det i alle fall som sin livsoppgave å besøke meg på soverommet og plage vettet av meg på natta...

Skrevet

Her har vepsen kommet som bare det. Får ikke sitte i fred å spise....

Skrevet

Her har vepsen kommet som bare det. Får ikke sitte i fred å spise....

Sett opp en vifte som blåser og sveiper over folka og bordet. Vepsen hater urolig flyvær. De flyr vekk med stor hast så snart de kommer inn i turbulens. Egentlig er de tunge og dårlige flyvere.

Jeg sitter og ser dem komme, skjene ut i turbulensen, stalle og gå i spinn, for så å stikke hastig av fra dette merkelige og skremmende lokale stormsenteret.

Skrevet

Må være fordi alle vepsene har dratt på ferie... til meg!

Her vrimler det...

Gjest hvorfor tro ?
Skrevet

Må være fordi alle vepsene har dratt på ferie... til meg!

Her vrimler det...

Huff da :) det var jo dumt. Vi nyter det iallefall her på Østlandet (i innlandet).

Du må gjerne si ifra at de bare kan bli hos deg, vi savner den ikke.

Skrevet

Jeg har ikke sett en eneste veps i år. Det er nok fordi det ikke har vært varmt nok her nord

Skrevet

Har knapt sett vepser el humler i år. Heller ikke surrende fluer inne har det vært mange av

Gjest Persille
Skrevet

Her også! Har ikke vært noe særlig plaget i sommer før denne helgen. Kjempestore veps som har kommet inn på balkongen hele tida.

Men nå har de blitt så late - nå vaser de bare rundt på bordet og gulvet, og man kan ta dem med et enkelt tramp eller en serviett...

Heldigvis!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...