Gå til innhold

Veldig lite veps i år ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i Oslo, og der jeg har hus er det mer veps enn noen gang tidligere.....

Solsikkefrø
Skrevet

Hadde det vært opp til meg, så skulle jeg drept alle vepsene og vepse-eggene!! Jeg vil heller kunstig befrukte alle blomstene enn å bli utsatt for stikk!! Og så er vepsen så utspekulert at hvis du prøvde å gå bort fra den, kommer den etter deg og stikker eller plager deg. Jeg blir så sinna på de at jeg i enhver anledning heller dreper vepsen istedenfor å hjelpe den ut av vinduet.

Vepsen er også skyld i min bleke hud. Orker ikke tanken på å sitte på terrassen og sole meg, og så kommer det en frekk liten sak og plager meg, i tillegg til alle naboene som på død og liv skal prate og prate og prate!! jeg elsker riktignok sommeren, men kan til tider bli GAL i hodet av den!!!

Dumme, dumme vepsen!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...