Goliath Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Jeg bor i Oslo, og der jeg har hus er det mer veps enn noen gang tidligere..... 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Hadde det vært opp til meg, så skulle jeg drept alle vepsene og vepse-eggene!! Jeg vil heller kunstig befrukte alle blomstene enn å bli utsatt for stikk!! Og så er vepsen så utspekulert at hvis du prøvde å gå bort fra den, kommer den etter deg og stikker eller plager deg. Jeg blir så sinna på de at jeg i enhver anledning heller dreper vepsen istedenfor å hjelpe den ut av vinduet. Vepsen er også skyld i min bleke hud. Orker ikke tanken på å sitte på terrassen og sole meg, og så kommer det en frekk liten sak og plager meg, i tillegg til alle naboene som på død og liv skal prate og prate og prate!! jeg elsker riktignok sommeren, men kan til tider bli GAL i hodet av den!!! Dumme, dumme vepsen!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.