Gjest Mirandolina Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Bare lurte.... Bør vel det jeg og snart,rart man skal være så "gira" om nettene... A og B mennesker,er du A eller B menneske? 0 Siter
sheba Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 b menneske på natten og a menneske på morgenen:-) med andre ord, trenger lite søvn, men nå finner jeg nok dyna i løpet av kort tid:-) 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 b menneske på natten og a menneske på morgenen:-) med andre ord, trenger lite søvn, men nå finner jeg nok dyna i løpet av kort tid:-) Så det var noen våkne.. Får vel finne senga jeg også snart...før den finner meg..hehe,neida.. Sov godt da 0 Siter
sheba Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Så det var noen våkne.. Får vel finne senga jeg også snart...før den finner meg..hehe,neida.. Sov godt da nå får du se og legge meg til msn snart:-) sånn at vi kan snakke om paranormale opplevelser osv.... fint og se deg forresten:-) [email protected] 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 nå får du se og legge meg til msn snart:-) sånn at vi kan snakke om paranormale opplevelser osv.... fint og se deg forresten:-) [email protected] Har prøvd å legge deg til Men nå får jeg ikke logget meg inn der en gang,har surret alt til,må få noen til å fixe det som har peiling. Hvis ikke jeg prøver selv i morgen igjen,har surret mye med dataen i dag..uff. Men gleder meg til å chatte om paranormale opplevelser med deg Er jo nok av dem i grunn--- 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 b menneske på natten og a menneske på morgenen:-) med andre ord, trenger lite søvn, men nå finner jeg nok dyna i løpet av kort tid:-) Og jeg er A-menneske på kvelden, og B-menneske på morgenen. Murmeldyr 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Og jeg er A-menneske på kvelden, og B-menneske på morgenen. Murmeldyr Kan vi ikke bare si at vi er mennesker alle sammen. Hvorfor all denne oppdelingen i grupper? Dere er jo helt aristoteliske altså... hehe... *s* 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 nå får du se og legge meg til msn snart:-) sånn at vi kan snakke om paranormale opplevelser osv.... fint og se deg forresten:-) [email protected] Har lagt deg til msn nå,endelig er det i orden 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.