EllaJo Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Med hva da? med å treffe andre var det jeg egentlig mente (svarte litt for fort..) 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Det kan da ikke være regler for sånt? Gjør det du føler for, men så lenge dere fremdeles er samboere, så er det jo ikke helt slutt, og det kan vel være greit å vente til typen har flytta ut? (Eller du, hvis det er du som skal flytte) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Alt for mange kvinner mangler både identitet og innsikt i mange ting. Jeg har selv bl a fylt ut selvangivelser for frareiste og ryddet i papirer etter avreiste . For kvinner som mangler innsikt i den "maskuline" delen av livet. Men de er søte når de er 40 år, skal henge opp et bilde, holder innerst på hammerskaftet og teffer tommelen i stedet for stiften. Aldri holdt i en hammer! Huff, det høres ikke bra ut. Hvorfor blir så mange kvinner slik? 0 Siter
keinstein Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Huff, det høres ikke bra ut. Hvorfor blir så mange kvinner slik? Ambisjoner lik null? For stivbeint arbeidsfordeling? Uselvstendig? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Ambisjoner lik null? For stivbeint arbeidsfordeling? Uselvstendig? Jeg kan jo forstå at de som gifter seg veldig unge kan bli fastlåste og bli uselvstendige. Men vi som giftet oss når vi var "voksne" burde da ha vett nok til å klare visse ting selv??? 0 Siter
keinstein Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Jeg kan jo forstå at de som gifter seg veldig unge kan bli fastlåste og bli uselvstendige. Men vi som giftet oss når vi var "voksne" burde da ha vett nok til å klare visse ting selv??? Nope. Først gjør pappa og mamma alt, så overtar gubben for pappa, så dør pappa, så forsvinner gubben, og så er det i gang... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Nope. Først gjør pappa og mamma alt, så overtar gubben for pappa, så dør pappa, så forsvinner gubben, og så er det i gang... Ja, ja. Jeg er glad jeg kan å skru i skruer og hamre inn spikre. Jeg kan skifte dekk og fylle på både olje og vindusspylerveske på bilen (ja også bensin da). Selvsangivelsen må jeg pent gjøre selv - og det er ikke bare morsomt når man er selvstendig næringsdrivende. Takk og lov for en økonomikyndig ektemann som kan hjelpe når jeg faktisk ikke forstår spørsmålene. Men jeg lærer!!! 0 Siter
keinstein Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Ja, ja. Jeg er glad jeg kan å skru i skruer og hamre inn spikre. Jeg kan skifte dekk og fylle på både olje og vindusspylerveske på bilen (ja også bensin da). Selvsangivelsen må jeg pent gjøre selv - og det er ikke bare morsomt når man er selvstendig næringsdrivende. Takk og lov for en økonomikyndig ektemann som kan hjelpe når jeg faktisk ikke forstår spørsmålene. Men jeg lærer!!! Sånn skal det være. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Sånn skal det være. JA! Jeg er jenta si, jeg!!! 0 Siter
Zombiebob Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Huff, det høres ikke bra ut. Hvorfor blir så mange kvinner slik? Sjekketriks - og Keinstein napper på.... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Sjekketriks - og Keinstein napper på.... He, he!!! 0 Siter
filiokus81 Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Dekkskift trenger 10 minutter opplæring, ørlitt konserveringsolje, arbeidshansker, en plastkopp, en jekk, litt fett, en latmannsarm med pipe, en bøtte såpevann, en lav krakk, en kost, en frisk rygg og 4 dekkposer. Gjerne en liten sekketralle, et tau, en talje og kroker på veggen. Pøh, jeg klarte meg uten mesteparten av det der da jeg skiftet til sommerdekk i vår ) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 2. august 2006 Forfatter Skrevet 2. august 2006 med å treffe andre var det jeg egentlig mente (svarte litt for fort..) Takk for svaret Jeg hadde jo selvfølgelig tenkt å vente. Spørsmålet er vel heller hvor lenge 0 Siter
Gjest Baderen Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Var det du som var samboer med en amerikaner og hadde gifteplaner for en tid tilbake? Eller blander jeg deg med et annet nick? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 2. august 2006 Forfatter Skrevet 2. august 2006 Var det du som var samboer med en amerikaner og hadde gifteplaner for en tid tilbake? Eller blander jeg deg med et annet nick? Blander meg nok. 0 Siter
Gjest Baderen Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Blander meg nok. Takk for oppklaringen 0 Siter
Glimtipper Skrevet 2. august 2006 Forfatter Skrevet 2. august 2006 Takk for oppklaringen Vi skulle gifte oss, det er riktig. Men ikke gni det inn, er du snill 0 Siter
Gjest Baderen Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Vi skulle gifte oss, det er riktig. Men ikke gni det inn, er du snill Det var ikke meningen å være "slem", jeg spurte bare fordi jeg var usikker. Det er mange dolere som har blitt single i det siste. Det er trist, ikke noe å fryde seg over. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 2. august 2006 Forfatter Skrevet 2. august 2006 Det var ikke meningen å være "slem", jeg spurte bare fordi jeg var usikker. Det er mange dolere som har blitt single i det siste. Det er trist, ikke noe å fryde seg over. Ja, er litt trist... Jeg bare tenkte på svigermor som snakket masse om at vi jo skulle gifte oss og hvor lykkelige vi var. Helst ikke sånt man vil tenke på nå som bruddet er et faktum 0 Siter
Gjest Baderen Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Ja, er litt trist... Jeg bare tenkte på svigermor som snakket masse om at vi jo skulle gifte oss og hvor lykkelige vi var. Helst ikke sånt man vil tenke på nå som bruddet er et faktum Du får se det positive i det: At det ble brudd FØR bryllupet og ikke etterpå. Det hadde vært enda verre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.