Gå til innhold

elsker?

Anbefalte innlegg

Gjest vegard p
Skrevet

leste om en dame som fikk til råd fra legen sin om å "få seg en elsker",da hun hadde problemer i ekteskapet og personlig.(hun fikk det visstnok bedre)

hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
petter smart
Skrevet

Merkelig lege

Kanskje det var han som ble elskeren?

Gjest vegard p
Skrevet

det var en kvinnelig lege

Gjest Kniveggen
Skrevet

Tenkte akkurat det samme! :-)

Skrevet

ja for det var sikkert tannlegen! *LOL*

petter smart
Skrevet

Det forklarer enda mer.

Gjest Kniveggen
Skrevet

Kanskje den kvinnelige legen hadde positive erfaringer med det selv? eller kanskje hun var elskerinnen til pasientens mann? ;)

Skrevet

Jeg har hørt flere har fått rådet om å kvitte seg med ektefellen eller samboer, men ikke å få flere partnere.

Gjest oppogfram
Skrevet

Tjaaa...min egen mann sa at kanskje jeg kunne skaffe meg en elsker når han forstod at han hadde mindre behov enn meg...

Helt utenkelig fra min side,-men godt tenkt fra hans side...

Skrevet

Fryktelig galt av en lege å si noe slikt!!!

Skrevet

Legen min driver på si med en av kontordamene sine.

Skjønner ikke moralen i det, men det er da hans sak. Hadde han imidlertidig anbefalt MEG det om jeg hadde fortalt han at jeg slet i ekteskapet hadde jeg blitt FB!

En anbefaler ikke utroskap til en som sliter! Det kan ødelegge moralen til personen og få en til å gjøre ting en kanskje aldri villle ha gjort ellers.

Hadde personen selv spurt doktoren og fått et slikt svar, men å anbefale det.. sukk.. stakkars pasient!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...