Gjest vegard p Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 leste om en dame som fikk til råd fra legen sin om å "få seg en elsker",da hun hadde problemer i ekteskapet og personlig.(hun fikk det visstnok bedre) hva synes dere? 0 Siter
petter smart Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Merkelig lege Kanskje det var han som ble elskeren? 0 Siter
Gjest vegard p Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Kanskje det var han som ble elskeren? det var en kvinnelig lege 0 Siter
flisa Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 tror jeg ikke noe på - sikkert noe hun sa. 0 Siter
Gjest Kniveggen Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Kanskje det var han som ble elskeren? Tenkte akkurat det samme! :-) 0 Siter
flisa Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Kanskje det var han som ble elskeren? ja for det var sikkert tannlegen! *LOL* 0 Siter
petter smart Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 det var en kvinnelig lege Det forklarer enda mer. 0 Siter
Gjest Kniveggen Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 det var en kvinnelig lege Kanskje den kvinnelige legen hadde positive erfaringer med det selv? eller kanskje hun var elskerinnen til pasientens mann? 0 Siter
Gjest Kniveggen Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Det forklarer enda mer. Haha! *knis* 0 Siter
keinstein Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Jeg har hørt flere har fått rådet om å kvitte seg med ektefellen eller samboer, men ikke å få flere partnere. 0 Siter
Gjest oppogfram Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Tjaaa...min egen mann sa at kanskje jeg kunne skaffe meg en elsker når han forstod at han hadde mindre behov enn meg... Helt utenkelig fra min side,-men godt tenkt fra hans side... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Fryktelig galt av en lege å si noe slikt!!! 0 Siter
Qwerty2 Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Legen min driver på si med en av kontordamene sine. Skjønner ikke moralen i det, men det er da hans sak. Hadde han imidlertidig anbefalt MEG det om jeg hadde fortalt han at jeg slet i ekteskapet hadde jeg blitt FB! En anbefaler ikke utroskap til en som sliter! Det kan ødelegge moralen til personen og få en til å gjøre ting en kanskje aldri villle ha gjort ellers. Hadde personen selv spurt doktoren og fått et slikt svar, men å anbefale det.. sukk.. stakkars pasient! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.