Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitat:

"Jeg tror det største problemet nå er mangelen på vilje til forståelse mellom partene. Det er så mye propaganda (tror jeg faktisk, ja), at man blir usikker på hva som egentlig er sant. Er ulven farlig for småunger? Hvem skal vi tro?"

Bare se på diskusjonen mellom meg og Mistera... Der er det uvitenhet ute å går, ingen tvil om det!

Vil be deg om p slutte å Oute meg på den måten som du bedriver på nå!

Du aner virkelig ikke hva jeg snakker om du!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mistera

21

• jubalong70

12

• puttelull

12

• bouenas

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest sandex
Skrevet

Jeg er fra landet og vet dette med store arealer.

Og hos oss er det sånn at bøndene som oftest tar turen opp på fjella flere ganger om dagen. Og ja, de burde ansette en gjeter, eller i det minste ha en hund ( pyrinèer egner seg godt til dette) som gjeter dem...

Bøndene er uansett for dårlige til å ta vare på dyra når de er i utmarka.

Tar turen oppom fjella flere ganger for dagen?! ehhh.. hvilken landsdel hører du til?

Ikke vest i landet ihvertfall :)

Skrevet

Tar turen oppom fjella flere ganger for dagen?! ehhh.. hvilken landsdel hører du til?

Ikke vest i landet ihvertfall :)

Joda er sunnmøring jeg... Og da jeg var i alderen fra 5 til jeg var 17 så var vi oppå fjella både morgen og kveld...

Skrevet

Å herre jemen, virkelig voksent svar fra deg da gitt...

Siden jeg jobbet i dyrevernsnemda så sier det vel seg sjøl hvor jeg har informasjoen min fra? Eller klarer du ikke å tenke så langt?

Som jeg har sagt tidligere, siden du ikke klarer å komme med noe konstruktivt så kan det bare være det samme, ser hvor du vil hen...

Gla skolen begynner igjen snart, så ungdomsskole elevene får noe annet å drive på med.

Jeg etterspør nettopp et konstruktivt svar fra deg, jeg! Siden du har mer erfaring enn meg!

Men hvor vil du? Jo, tilbake på barneskolebenken, tenker jeg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...