Gjest Kjempekjipt Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Alle damer blir stygge, gamle og slitte når de passerer rundt 40, og ved 45 er det definitivt slutt på moroa! (( Så hva finner en sånn gammel fille på når hun passerer deadline, hva skal livet bestå av fra derav? Hva er givende for 40 år gamle kjerringer? Gruer meg allerede til 40. 0 Siter
Gjest vær positiv Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Se filmen 39 1/2 eller hva den nå heter. Norsk film. 0 Siter
Osiris Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Jeg syns det var helt ok å passere 40, og kan ikke tenke meg å være 20 igjen. Livet har mye å by på, også etter 40. Jeg vil tro alternativet er verre. 0 Siter
Gjest Kjempekjipt Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Se filmen 39 1/2 eller hva den nå heter. Norsk film. Hva går den ut på, og hva er cluet i filmen? Fikk du en ny giv etter å se den??? 0 Siter
DarkPink Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Synes ikke 40 er så ille. Moren min er såvidt passert 40, og hun er både pen og morsom og tak i, enda hun har hatt unger mye lenger enn det de fleste venninnene hennes har hatt. Hun går på linedance og magedanskurs, shopper klær, steller i hagen, jobber, leser.. Og jeg regner med hun har et fint sexliv, selv om jeg ikke ønsker å tenke på det. Hun bedriver vel tiden stort sett med det samme som alle andre kvinner mellom 15 og 70 antar jeg, pluss minus unger. Det blir vel det du gjør utav det selv. Hvorfor så deppa? 0 Siter
Gjest Kjempekjipt Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Hva går den ut på, og hva er cluet i filmen? Fikk du en ny giv etter å se den??? Synd det finnes bare et alternativ Jeg ser at alle kvinner 40+ (jeg har sett iallefall) ser sinte, fæle og alvorlige ut. Det ser ut som de har lite å glede seg over. Utseendet er vekk, kroppen har forfalt og mange av dem er skilte og har dårlig økonomi. Noe å se frem til? 0 Siter
hidi Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Hvorfor i all verden skulle livet ta slutt ved førti..... For min del finnes det kjempemange artige, herlige, talentfull, innsiktsfull, intelligente og herlige mennesker som har passert førti!!!! Ønsker meg overhodet ikke tilbake til turbulente, usikre tjueårene, som du tydeligvis befinner deg i. Klem 0 Siter
Gjest Kjempekjipt Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Synes ikke 40 er så ille. Moren min er såvidt passert 40, og hun er både pen og morsom og tak i, enda hun har hatt unger mye lenger enn det de fleste venninnene hennes har hatt. Hun går på linedance og magedanskurs, shopper klær, steller i hagen, jobber, leser.. Og jeg regner med hun har et fint sexliv, selv om jeg ikke ønsker å tenke på det. Hun bedriver vel tiden stort sett med det samme som alle andre kvinner mellom 15 og 70 antar jeg, pluss minus unger. Det blir vel det du gjør utav det selv. Hvorfor så deppa? Jeg er ikke deppa, men vil bare ikke bli 40 noensinne. ;o) Jeg tror alle synes mammaen sin er pen, så om hun er 70. Hørtes sprek ut hun din da, men alderen og tida går uansett. Synd man ikke kan stoppe tida, det hadde vært noe. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Well... med et lite unntak er denne gjengen i 40årene... http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Desperate_housewives_series_promo.jpg 0 Siter
Gjest Kjempekjipt Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Hvorfor i all verden skulle livet ta slutt ved førti..... For min del finnes det kjempemange artige, herlige, talentfull, innsiktsfull, intelligente og herlige mennesker som har passert førti!!!! Ønsker meg overhodet ikke tilbake til turbulente, usikre tjueårene, som du tydeligvis befinner deg i. Klem Ha ha, kansje jeg befinner meg der mentalt? Jeg ville elsket å være 20 igjen. 0 Siter
Gjest ikkeså kjiipt Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Synd det finnes bare et alternativ Jeg ser at alle kvinner 40+ (jeg har sett iallefall) ser sinte, fæle og alvorlige ut. Det ser ut som de har lite å glede seg over. Utseendet er vekk, kroppen har forfalt og mange av dem er skilte og har dårlig økonomi. Noe å se frem til? du ser det du VIL se. du kan selv sørge for å ikke forfalle,ha et spennende,lykkelig liv sammen med mann/samboer. 0 Siter
Gjest Kjempekjipt Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Well... med et lite unntak er denne gjengen i 40årene... http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Desperate_housewives_series_promo.jpg Alle unntatt hun yngste der er opererte og stive i maska, og de er ikke pene uten sminke. Hun ene er stygg selv med sminke (hun nr 2).Det er kun hun yngste som er pen synes jeg, hun rødhårede er likblek og likstiv i trynet. ;o) 0 Siter
Gjest Kjempekjipt Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 du ser det du VIL se. du kan selv sørge for å ikke forfalle,ha et spennende,lykkelig liv sammen med mann/samboer. hehe..jau! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Tja, det kan jo hende at endel kvinner over 40 har andre interesser enn skjønnhet? 0 Siter
Lurveline Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Jo da, med en sånn innstilling skal du se det går troll i ord. 0 Siter
hidi Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Synd det finnes bare et alternativ Jeg ser at alle kvinner 40+ (jeg har sett iallefall) ser sinte, fæle og alvorlige ut. Det ser ut som de har lite å glede seg over. Utseendet er vekk, kroppen har forfalt og mange av dem er skilte og har dårlig økonomi. Noe å se frem til? Jeg ser ikke sinna ut, alvorlig eller stygg. Jeg er enslig og 42 år og har fremdeles draget på det annet kjønn! Single, fordi jeg ønsker det selv, men flørter og opprettholder kontakt med menn fordi det er kjekt. Og NEI, jeg savner ikke å være tjue.... 0 Siter
Gjest GA Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Jeg er ikke deppa, men vil bare ikke bli 40 noensinne. ;o) Jeg tror alle synes mammaen sin er pen, så om hun er 70. Hørtes sprek ut hun din da, men alderen og tida går uansett. Synd man ikke kan stoppe tida, det hadde vært noe. Hvis du ikke vil bli 40, så får du hoppe utfor et stup når du blir 39, da. For du har nok ikke noen andre alternativer ;-) 0 Siter
keinstein Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Sex er noe bare unge damer har å gi bort eller selge, annen sex finnes ikke. De deler med menn eller selger/bytter bort når de er i godt humør. Sex er det eneste de har, og når de ikke kan by på sex som frister lenger, så har de ingenting. Da er livet deres slutt, og de går over til å utslette seg selv helt. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Alle unntatt hun yngste der er opererte og stive i maska, og de er ikke pene uten sminke. Hun ene er stygg selv med sminke (hun nr 2).Det er kun hun yngste som er pen synes jeg, hun rødhårede er likblek og likstiv i trynet. ;o) Akk ja, sann. 0 Siter
Gjest vegard p Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Sex er noe bare unge damer har å gi bort eller selge, annen sex finnes ikke. De deler med menn eller selger/bytter bort når de er i godt humør. Sex er det eneste de har, og når de ikke kan by på sex som frister lenger, så har de ingenting. Da er livet deres slutt, og de går over til å utslette seg selv helt. godt sagt! nei,en kvinne trenger ikke være ung for å være sexy. det har mer med innstillingen til livet å gjøre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.