Dorthe Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Man er mye tryggere på seg selv, ikke så utseendefiksert lenger og sexen er bedre. Livet er bedre enn noen gang før fordi man driter stort sett i andres meninger om hvordan man er. Man er seg sjøl på godt og vondt og har fremdeles draget på det andre kjønn men nå pga utstråling og oppførsel og ikke pga skjønnhet ) 0 Siter
keinstein Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Man er mye tryggere på seg selv, ikke så utseendefiksert lenger og sexen er bedre. Livet er bedre enn noen gang før fordi man driter stort sett i andres meninger om hvordan man er. Man er seg sjøl på godt og vondt og har fremdeles draget på det andre kjønn men nå pga utstråling og oppførsel og ikke pga skjønnhet ) Da slutter de å bleke håret, nislanke og sole seg. Da har de plutselig skjønt at det egentlig ikke er viktig, og lurer på sine yngre søstre: "var jeg virkelig slik?". Plutselig er bimboene på værmeldinge og i BB ikke så kule og sexy lenger. De er de ikke heller, og har aldri vært. 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Da slutter de å bleke håret, nislanke og sole seg. Da har de plutselig skjønt at det egentlig ikke er viktig, og lurer på sine yngre søstre: "var jeg virkelig slik?". Plutselig er bimboene på værmeldinge og i BB ikke så kule og sexy lenger. De er de ikke heller, og har aldri vært. Nemlig og det er godt. Kremt, bortsett fra hårblekinga, den begynte jeg med i en alder av 40 men nå har jeg sluttet med det også ) 0 Siter
Atene Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Nemlig og det er godt. Kremt, bortsett fra hårblekinga, den begynte jeg med i en alder av 40 men nå har jeg sluttet med det også ) Helt enig, og hårbleking har jeg aldri drevet med. Ikke farging heller. Men ellers er livet helt utmerket, bedre enn noensinne faktisk. Dessuten mistenker jeg trådstarter for bare å være ute etter å provosere. Ingen mener vel noe så dumt? 0 Siter
Gjest Marres Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Bedre økonomi enn med masse unger springende rundt som "vil og må ha", mindre lån, og mer tid til å gjøre hva man selv vil! 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Kanskje de klarer å nyte "her og nå" istedet for å kaste bort tid på å grue seg til fremtiden... Litt positiv innstilling og et smil skader ingen... 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Bedre økonomi enn med masse unger springende rundt som "vil og må ha", mindre lån, og mer tid til å gjøre hva man selv vil! Mange 40-åringer har huset fullt av masete unger som "vil ha" og "vil ha". 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Mange 40-åringer har huset fullt av masete unger som "vil ha" og "vil ha". Vel, da får de glede seg til 50 noe som betyr at livet hvertfall ikke er slutt ved 40. 0 Siter
Gjest Kjempekjipt Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Mange 40-åringer har huset fullt av masete unger som "vil ha" og "vil ha". Riktig! Store, nesten voksne unger som fremdeles maser og vil ha, enda dyrere ting enn før 0 Siter
Gjest Kjempekjipt Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Helt enig, og hårbleking har jeg aldri drevet med. Ikke farging heller. Men ellers er livet helt utmerket, bedre enn noensinne faktisk. Dessuten mistenker jeg trådstarter for bare å være ute etter å provosere. Ingen mener vel noe så dumt? Essensen i innlegget mitt er dønn ærlig, men jeg har sikkert smørt på litt tjukt! Jeg gruer meg dessverre fælt til jeg blir 40. 0 Siter
Atene Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Essensen i innlegget mitt er dønn ærlig, men jeg har sikkert smørt på litt tjukt! Jeg gruer meg dessverre fælt til jeg blir 40. Da får du ta vårt ord for at det slett ikke er fælt. Tvert imot. Det aller beste er at selvbildet bedrer seg. Og man har selvtillit nok til å sette grenser for de masete ungene. Men ifølge deg har jeg ett år igjen til den ultimate undergangen (45), så kanskje jeg ombestemmer meg da? Neppe. 0 Siter
Gjest Kjempekjipt Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Da får du ta vårt ord for at det slett ikke er fælt. Tvert imot. Det aller beste er at selvbildet bedrer seg. Og man har selvtillit nok til å sette grenser for de masete ungene. Men ifølge deg har jeg ett år igjen til den ultimate undergangen (45), så kanskje jeg ombestemmer meg da? Neppe. Takker og bukker og håper du har rett! 0 Siter
flisa Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Jeg syns det var et sant helvete å bli 30 - det var så mye jeg ikke kunne oppnå da -syntes jeg - og jeg var FREMDELES gift med feil mann etter maaaaange år. Så tok jeg fatt i livet mitt og det å bli 40 var bare kuuult - jeg var da nybakt mormor, nygift, hadde rett og seltt et herlig liv! - nå blir jeg snart 44 og det har skjedd masse spennende i jobben - lønnsopprykk, forfremmelse, nye verv etc. Livet er rett og slett GODT. Jeg har unge foreldre - de er 63 år og har akkurat gått av med pensjon - spreke som få -de bråsolgte det store huset sitt på landet i sommer og kjøpte drømmeliligheten med DET råmoderne kjøkkenet og badet - utsikt over byen etc. De kjøpte hytte i Sverige i fjor, pappa sluttet å røyke og bare pludrer og skøyer og koser seg glugg ihjel med mamma. De farter land og strand rundt - og de koser seg med barn og barnebarn -og gamle? PØH - de blir til og med "sjekket" opp.... 0 Siter
flisa Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Takker og bukker og håper du har rett! Hvor gammel ER du da? 0 Siter
flisa Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Ha ha, kansje jeg befinner meg der mentalt? Jeg ville elsket å være 20 igjen. Mentalt er jeg 28 - noe jeg kommer til å forbli i all evighet 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Ikke tull ´a!! Spør du voksne karer, så foretrekker de fleste voksne damer. Riktignok er vi ikke like faste i fisken, men vi er sikrere på oss selv, kan og vet mye mer enn de unge, og er oftest mer interessante å snakke med. Vi er også mer avslappet når det gjelder sex. Det er mye positivt ved å være 40+, og dessuten er det mange unge karer som også drømmer om damer på den alderen. Så nyt livet! :-) Jeg er ikke 40 ennå, men det er ikke så mange år til. Synes egentlig livet bare blir bedre og bedre jeg! :-) 0 Siter
fresja Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Synd det finnes bare et alternativ Jeg ser at alle kvinner 40+ (jeg har sett iallefall) ser sinte, fæle og alvorlige ut. Det ser ut som de har lite å glede seg over. Utseendet er vekk, kroppen har forfalt og mange av dem er skilte og har dårlig økonomi. Noe å se frem til? De fleste 40-åringer jeg kjenner er smilende, vakre, spreke, Du ser nok noen sånne du også, men du tror de er 33... 0 Siter
keinstein Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Mentalt er jeg 28 - noe jeg kommer til å forbli i all evighet Jeg vet om noen få kvinner som er 15 år oppi toppen, og nesten 40 "i passet", det er ikke så kult. 0 Siter
DarkPink Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Jeg er ikke deppa, men vil bare ikke bli 40 noensinne. ;o) Jeg tror alle synes mammaen sin er pen, så om hun er 70. Hørtes sprek ut hun din da, men alderen og tida går uansett. Synd man ikke kan stoppe tida, det hadde vært noe. Alle aldre har sin sjarm vettu. Noen epoker lever man for at neste donaldpocketbok skal komme ut. Noen perioder skriver man lapper, og spør om sjans. Man får seriøse kjæresteforhold, kanskje barn, voksne barn, blir besteforeldre. Tenk så skjønt å komme i den alderen at du synes det er himmelsk å sitte på en benk og se på blomstrene. Når du er 40, 50 og 60, så tror jeg på ingen måte du synes at du har blitt dritkjip og at du mye heller ville vært 20 eller dø. (Og moren min ER pen for aldren tenk. Faren min er ikke pen.) =p 0 Siter
monass Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Det er noen minutter igjen til jeg selv fyller 40, men jeg tviler sterkt på at jeg blir til ei kjerringfille på disse få minuttene. 40 er en flott alder for en kvinne :-) og det blir stadig bedre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.