Gjest wowno Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Tenk å være forelsket og har lyst på han hele tiden... Men så bryter den forbanna soppen ut.... Føler det lukter av meg og det er ikke deilig å ha sex... Men ikke noe feil med lysten. Har akkurat tatt canesten behandlig og da er det jo ikke bare å ha sex etterpå... for det er kvalmt det som kommer ut.. Er det noen der ute med gode idèr???? Åpen for alt!!! 0 Siter
Gjest vegard p Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 dere kan vel gjøre det fordet! evt skyll deg først,hvis beh. er ferdig:) 0 Siter
Gjest wowno Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 dere kan vel gjøre det fordet! evt skyll deg først,hvis beh. er ferdig:) Behandlingen er ikke ferdig, har akkurat begynt. Har heller ikke fortalt han at jeg har sopp.. Nevnte ordet sopp en gang og da rynket han på nesen og sa æsj... 0 Siter
Gjest et forslag Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Sprute inn eddik/vann i en blanding og la det renne ut. Jeg har ikke den nøyaktige oppskriften. 0 Siter
Gjest et forslag Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Behandlingen er ikke ferdig, har akkurat begynt. Har heller ikke fortalt han at jeg har sopp.. Nevnte ordet sopp en gang og da rynket han på nesen og sa æsj... Ikke ha sex før du er ferdig behandlet og frisk. 0 Siter
Gjest vegard p Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Behandlingen er ikke ferdig, har akkurat begynt. Har heller ikke fortalt han at jeg har sopp.. Nevnte ordet sopp en gang og da rynket han på nesen og sa æsj... ta en endags-kur neste gang,så er du fort ferdig med det;) 0 Siter
Gjest wowno Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 ta en endags-kur neste gang,så er du fort ferdig med det;) har tatt en endags-kur, men det tar en dag eller to før canestenen er ute.. 0 Siter
Gjest vegard p Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 har tatt en endags-kur, men det tar en dag eller to før canestenen er ute.. hvis det holder at det virker i 1 døgn,kan du vel bare skylle deg m dusjen... 0 Siter
Gjest et forslag Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 hvis det holder at det virker i 1 døgn,kan du vel bare skylle deg m dusjen... Kanskje det skal være inni en stund. 0 Siter
Gjest vegard p Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Kanskje det skal være inni en stund. ja det kan hende.hun kan jo høre med apoteket. 0 Siter
Gjest wowno Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 hvis det holder at det virker i 1 døgn,kan du vel bare skylle deg m dusjen... Har prøvd å skylle det ut en annen gang, men vanskelig å få ut alt. Kanskje jeg bare må holde ut og vente til det er over... (Pyton) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Har prøvd å skylle det ut en annen gang, men vanskelig å få ut alt. Kanskje jeg bare må holde ut og vente til det er over... (Pyton) Tror nok det er best å vente til kuren er over av seg selv, om du skal være sikker på at soppen forsvinner. Noe av poenget forsvinner jo dersom du putter inn en tablett og spyler den ut igjen. Du får heller gi ham full service i mellomtiden da.. :-) 0 Siter
Gjest vegard p Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Har prøvd å skylle det ut en annen gang, men vanskelig å få ut alt. Kanskje jeg bare må holde ut og vente til det er over... (Pyton) sikker på at det gjør noe for gutten din,da? dessuten burde han også behandles med salve,hvis det er slik at du får det igjen og igjen.det kan være han som smitter deg(vi menn trenger ikke å ha symtomer på det,men ha det allikevel) 0 Siter
Gjest wowno Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 sikker på at det gjør noe for gutten din,da? dessuten burde han også behandles med salve,hvis det er slik at du får det igjen og igjen.det kan være han som smitter deg(vi menn trenger ikke å ha symtomer på det,men ha det allikevel) Det viste jeg ikke.. At dere gutter kan ha sopp og smitte oss uten at dere har noen symtomer. Tusen takk. Da må jeg manne meg opp og fortelle han det.. uff.. Så får vi heller vente til vi begge har tatt kuren ut. Enda mere PYTON! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 sikker på at det gjør noe for gutten din,da? dessuten burde han også behandles med salve,hvis det er slik at du får det igjen og igjen.det kan være han som smitter deg(vi menn trenger ikke å ha symtomer på det,men ha det allikevel) Sopp oppstår gjerne pga ubalanse i underlivet hos jenter, det er ikke smittsomt som sådan, men finnes naturlig i skjeden. Hyppig samleie kan derimot påvirke bakteriebalansen. Når miljøet blir mindre surt, får soppen gode oppvekstvilkår. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Det viste jeg ikke.. At dere gutter kan ha sopp og smitte oss uten at dere har noen symtomer. Tusen takk. Da må jeg manne meg opp og fortelle han det.. uff.. Så får vi heller vente til vi begge har tatt kuren ut. Enda mere PYTON! Neida, sopp finnes naturlig hos jenter, og blomstrer opp dersom bakteriebalansen nedentil forskyves. F.eks hvis du vasker deg for mye nedentil, ved hyppige samleier osv. Pass på å være ordentlig våt før dere har samleie, og bruk minimalt med intimvask - den bør uansett være pH 3,5. 0 Siter
Gjest vegard p Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Det viste jeg ikke.. At dere gutter kan ha sopp og smitte oss uten at dere har noen symtomer. Tusen takk. Da må jeg manne meg opp og fortelle han det.. uff.. Så får vi heller vente til vi begge har tatt kuren ut. Enda mere PYTON! ja,men før han er ferdigbeh. med salve,er det jo noe som heter kondom.kos dere;) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 ja,men før han er ferdigbeh. med salve,er det jo noe som heter kondom.kos dere;) Det er ganske ubehagelig å ha sex når man har sopp, altså... 0 Siter
Gjest wowno Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Neida, sopp finnes naturlig hos jenter, og blomstrer opp dersom bakteriebalansen nedentil forskyves. F.eks hvis du vasker deg for mye nedentil, ved hyppige samleier osv. Pass på å være ordentlig våt før dere har samleie, og bruk minimalt med intimvask - den bør uansett være pH 3,5. Supert er kjemp takknemlig for gode råd. Jeg har alltid brukt vanlig såpe nedentil. og dusjer etter hver gang etter sex, iløpet av en helg, kan jo det bli en del og da med vanlig såpe. Men da er det på tide og kjøpe intimsåpe. ;-) 0 Siter
Gjest vegard p Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Sopp oppstår gjerne pga ubalanse i underlivet hos jenter, det er ikke smittsomt som sådan, men finnes naturlig i skjeden. Hyppig samleie kan derimot påvirke bakteriebalansen. Når miljøet blir mindre surt, får soppen gode oppvekstvilkår. ja,det kan selfølgelig være flere årsaker:noen får det av tette,trange bukser også. men jeg har selv erfart at det er smittsomt,det samme sa de på apoteket også,at begge bør behandles... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.