Gjest Baderen Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Tull isprengt litt fakta, litt kaos og litt galskap. En fin marmorering av underholdning for den som liker sånt. De som ikke liker det, dem driter vi i? Ikke sant? Du tenker på innlegget til hidi i en annen tråd? Javisst gir vi blaffen i de som ikke vil la seg underholde! Jeg morer meg med "nestendaten" med deg, og håper du gjør det samme :-) 0 Siter
Gjest trehundreognitti Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Jeg er under cover. Når jeg har på meg camo-trusa mi, da ser ingen meg. http://akamai-lq.bizrate.com/resize?sq=60&uid=316483741&mid=22896 Yeah, mapped in the book as a beaver, Keinstein in a nut ! :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Du tenker på innlegget til hidi i en annen tråd? Javisst gir vi blaffen i de som ikke vil la seg underholde! Jeg morer meg med "nestendaten" med deg, og håper du gjør det samme :-) Jada. Jeg morer meg med folk som ikke morer seg også. I morgen skal jeg rufse litt på en som ikke lar meg komme til orde. Han liker meg ikke, og er skikkelig ekkel mot andre. Meg takler han ikke og velger å overse meg. Han er kurslærer og skal lede en debatt. I dag ble jeg skikkelig bitt av. I morgen har jeg laget en sammensvergelse snekret kun for å ta han litt i øra. Jeg skal filme, men det er ikke film i kameraet. Det skal bli gøy. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.