Gå til innhold

Peppes pizza! HASTER!

Anbefalte innlegg

Gjest sinten
Skrevet

Hva kan man forlange når pizzaen kommer når det er gått over en time? vi fikk beskjed om at den ville komme innen en time, det er ett min til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tviler på at man får halv pris om pizzaen bare er noen minutter forsinka...

Skrevet

tviler på at man får halv pris om pizzaen bare er noen minutter forsinka...

joda, hvis pizzaen til peppes kommer over en time etter at du ringte inn bestilling skal du få den for halv pris. jeg fikk det en gang.

Skrevet

joda, hvis pizzaen til peppes kommer over en time etter at du ringte inn bestilling skal du få den for halv pris. jeg fikk det en gang.

greit nok hvis det er en halvtime over tida, men et par min syns jeg var rart.. tror det er noen som får gratis brus i stedet...

Skrevet

greit nok hvis det er en halvtime over tida, men et par min syns jeg var rart.. tror det er noen som får gratis brus i stedet...

det gjelder ved levering hjem.

Skrevet

det gjelder ved levering hjem.

ja er det ikke det vi snakker om ?

Skrevet

Hva fikk du?

Dollys kjører halv pris på _neste_ pizza. Helt kokkeliko spør du meg.

Gjest sinten...
Skrevet

Hva fikk du?

Dollys kjører halv pris på _neste_ pizza. Helt kokkeliko spør du meg.

Jeg fikk halv pris ;))) skulle bare mangle!! hehe

Gjest Calóni
Skrevet

Greia er jo nettopp det at en time er lang tid i seg selv, men at det er maksgrensen de har satt for at man skal trenge å vente på pizza. Om det da tar 61 minutter, så har de gått over grensen sin, og du får kompensasjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...