Gjest sinten Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Hva kan man forlange når pizzaen kommer når det er gått over en time? vi fikk beskjed om at den ville komme innen en time, det er ett min til! 0 Siter
meg__123! Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 tviler på at man får halv pris om pizzaen bare er noen minutter forsinka... 0 Siter
alida Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 tviler på at man får halv pris om pizzaen bare er noen minutter forsinka... joda, hvis pizzaen til peppes kommer over en time etter at du ringte inn bestilling skal du få den for halv pris. jeg fikk det en gang. 0 Siter
meg__123! Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 joda, hvis pizzaen til peppes kommer over en time etter at du ringte inn bestilling skal du få den for halv pris. jeg fikk det en gang. greit nok hvis det er en halvtime over tida, men et par min syns jeg var rart.. tror det er noen som får gratis brus i stedet... 0 Siter
alida Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 greit nok hvis det er en halvtime over tida, men et par min syns jeg var rart.. tror det er noen som får gratis brus i stedet... det gjelder ved levering hjem. 0 Siter
meg__123! Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 det gjelder ved levering hjem. ja er det ikke det vi snakker om ? 0 Siter
cecily Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Hva fikk du? Dollys kjører halv pris på _neste_ pizza. Helt kokkeliko spør du meg. 0 Siter
Gjest sinten... Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Hva fikk du? Dollys kjører halv pris på _neste_ pizza. Helt kokkeliko spør du meg. Jeg fikk halv pris )) skulle bare mangle!! hehe 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 greit nok hvis det er en halvtime over tida, men et par min syns jeg var rart.. tror det er noen som får gratis brus i stedet... Greia er jo nettopp det at en time er lang tid i seg selv, men at det er maksgrensen de har satt for at man skal trenge å vente på pizza. Om det da tar 61 minutter, så har de gått over grensen sin, og du får kompensasjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.