asterix Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Finnes det en hjelpsom sjel der ute som har søndagens utgave av VG liggende og som kunne være villig til å sende meg det? 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Iom at det bare er tirsdag i dag kan du sikkert få det i alle kiosker og butikker som selger aviser - de tar gjerne ikke retur hver dag. I hvertfall ikke de små. 0 Siter
asterix Skrevet 1. august 2006 Forfatter Skrevet 1. august 2006 Iom at det bare er tirsdag i dag kan du sikkert få det i alle kiosker og butikker som selger aviser - de tar gjerne ikke retur hver dag. I hvertfall ikke de små. Ja, men du skjønner det at jeg bor fullstendig uti "huttiheita" jeg da vet du. ;-) Hørte bare en fugl som sang om at det er en liten notis i den utgaven av VG som jeg svært gjerne skulle tatt vare på. ;-) 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Ja, men du skjønner det at jeg bor fullstendig uti "huttiheita" jeg da vet du. ;-) Hørte bare en fugl som sang om at det er en liten notis i den utgaven av VG som jeg svært gjerne skulle tatt vare på. ;-) Da kan jeg ikke hjelpe, beklager 0 Siter
Gemini Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Får du ikke kjøpt pdf-utgaven på vg.no da, eller er det bare dagens utgave? 0 Siter
asterix Skrevet 1. august 2006 Forfatter Skrevet 1. august 2006 Får du ikke kjøpt pdf-utgaven på vg.no da, eller er det bare dagens utgave? Er visst bare dagens utgave det ja. Jeg fikk først høre om denne notisen i dag. :-( 0 Siter
asterix Skrevet 1. august 2006 Forfatter Skrevet 1. august 2006 Da kan jeg ikke hjelpe, beklager Takk for at du prøvde uansett da. :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Er visst bare dagens utgave det ja. Jeg fikk først høre om denne notisen i dag. :-( Du kan jo maile redaktøren og spørre pent om å få akkurat den artikkelen tilsendt i posten eller elektronisk da. Du risikerer jo ikke mer enn et nei i verste fall :-) Men selvsagt, om noen her har avisen og kan sende den til deg er det jo fint. 0 Siter
asterix Skrevet 1. august 2006 Forfatter Skrevet 1. august 2006 Du kan jo maile redaktøren og spørre pent om å få akkurat den artikkelen tilsendt i posten eller elektronisk da. Du risikerer jo ikke mer enn et nei i verste fall :-) Men selvsagt, om noen her har avisen og kan sende den til deg er det jo fint. Ja, det kan jo prøves om jeg ikke greier få tak i den på annet vis. Takk for at du prøvde hjelpe uansett. :-) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 VG har en søkefunksjon et stykke ned på venstre side på hovedsiden sin. Kanskje du kan prøve lykken der? 0 Siter
asterix Skrevet 1. august 2006 Forfatter Skrevet 1. august 2006 VG har en søkefunksjon et stykke ned på venstre side på hovedsiden sin. Kanskje du kan prøve lykken der? Ja, jeg vet (men takk likevel), men dette er bare en liten notis ang. en sak som egentlig sto i en annen avis, så notisen finnes bare i papirutgaven, men jeg ville bare veldig gjerne ta vare på den notisen fra VG også. ;-) 0 Siter
EllaJo Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Jeg har pdf-utgaven av søndagens vg om du fortsatt er interessert.. (kan sende den på mail) 0 Siter
asterix Skrevet 2. august 2006 Forfatter Skrevet 2. august 2006 Jeg har pdf-utgaven av søndagens vg om du fortsatt er interessert.. (kan sende den på mail) Å kan du det så er du en sann engel. :-) [email protected] 0 Siter
asterix Skrevet 2. august 2006 Forfatter Skrevet 2. august 2006 Å kan du det så er du en sann engel. :-) [email protected] Æsj. Jeg ble så glad at jeg skrev så fort at jeg fikk en skriveleif i mailadr min. [email protected] er den rette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.