nattsvermeren1365380995 Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 gode ønsker og tanker til dere. jeg skal holde meg mest for selv,heretter. og-dark pink, jeg ba om unnskyldning hvis noen er støtt over hva jeg har skrevet,under mitt eget nick. god natt 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Ikke hold deg for deg selv..ser det for meg *trekker seg tilbake til sin hule* Er nok mange som "irriterer" seg på meg også,iallefall tidligere..men men..vi er de vi er Natti natt,sov godt! 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 2. august 2006 Forfatter Skrevet 2. august 2006 Ikke hold deg for deg selv..ser det for meg *trekker seg tilbake til sin hule* Er nok mange som "irriterer" seg på meg også,iallefall tidligere..men men..vi er de vi er Natti natt,sov godt! god natt,snille Mirandolina:) ikke tenk på meg,jeg har det godt:) fint hvis jeg har hjulpet noen på min vei. men jeg er også mye opptatt nå,så dere hører ikke mye fra meg fremover. sov godt,du er godheten selv. du har trøstet mange og spredt mye glede og varme og håp.. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 god natt,snille Mirandolina:) ikke tenk på meg,jeg har det godt:) fint hvis jeg har hjulpet noen på min vei. men jeg er også mye opptatt nå,så dere hører ikke mye fra meg fremover. sov godt,du er godheten selv. du har trøstet mange og spredt mye glede og varme og håp.. Tusen hjertelig takk Det var noe å sove på det,i hope--har tatt to vival,håper på en liten døs.. Føler at du også bare er god og snill,så jeg forstår ikke hva de andre "prater" om. Ha en god natt da nattsvermeren 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 god natt,snille Mirandolina:) ikke tenk på meg,jeg har det godt:) fint hvis jeg har hjulpet noen på min vei. men jeg er også mye opptatt nå,så dere hører ikke mye fra meg fremover. sov godt,du er godheten selv. du har trøstet mange og spredt mye glede og varme og håp.. ps:kommer til å savne deg jeg.... 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 2. august 2006 Forfatter Skrevet 2. august 2006 Tusen hjertelig takk Det var noe å sove på det,i hope--har tatt to vival,håper på en liten døs.. Føler at du også bare er god og snill,så jeg forstår ikke hva de andre "prater" om. Ha en god natt da nattsvermeren nattaklem:) 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 2. august 2006 Forfatter Skrevet 2. august 2006 ps:kommer til å savne deg jeg.... du kan det med å glede..ble rørt,jeg. skal stikke innom av og til,da. ha det godt:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.