Gå til innhold

finne ut om en er i fengsel

Anbefalte innlegg

Gjest Violsa
Skrevet

Fått rettskraftig dom nå. Høyesterett har avslått. Jeg vil vite om han er i fengsel. Når han skal sone. Skal jo studere. Og hadde følt meg tryggere å vandre i oslo på kveldstider etc om jeg viste at jeg ikke ville treffe på han.

noen som vet hvor jeg kan ringe for å finne ut dette. Har jeg krav på å vite det som offer?

Videoannonse
Annonse
nattsvermeren1365380995
Skrevet

kan du ikke høre med advokaten din?

Gjest Violsa
Skrevet

kan du ikke høre med advokaten din?

hun er på ferie. Og får ikke til å ringe henne

nattsvermeren1365380995
Skrevet

hun er på ferie. Og får ikke til å ringe henne

kan du ringe et annet advokatkontor,og høre om hvordan du går frem? lykke til:)

Skrevet

Er ikke sikker på om du har krav på det, men skjønner jo at du vil føle deg trygger om du visste han var borte fra gatene.

Men ring til politikontoret og hør hvilke rettigheter man har ang dette.

Snacky1365380698
Skrevet

Som motpart har du rett til innsyn i alle dokumenter (og dermed papirer/informasjon). Den letteste måten er å gå via advokat, da det å identifisere seg og overbevise politiet/domstol over tlf at du er den du er kan være litt vrient.

Vil anbefale at du venter til advokaten din kommer hjem fra ferie. Er han buret inne, er han det uansett hvor advokaten din befinner seg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...