Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å ta noe mer etterutdanning, men vet ikke helt hva. Jeg er 35 år og jobber innenfor personalområdet. Det jeg kunne tenke meg å ta av utdanning/kurs er noe innenfor personlig utvikling, konflikthåndtering, mellommenneskelige forhold osv. Jeg har tenkt på sosionomutdanning, men det er for langvarig. Jeg ønsker å ta noe som i hvertfall i første omgang ikke er mer enn ett år, og som jeg kan ta ved siden av jobben.

Er det noen som har tips til utdanning eller kurs innenfor slike områder?

Videoannonse
Annonse
Gjest nki/nks/fb
Skrevet

NKI har noen nye nettstudier nå, så jeg ville sjekket der.

Skrevet

Mange høgskoler tilbyr videreutdanning beregnet på folk som er i jobb. Da er det gjerne nettbasert, kombinert med samlinger på studiestedet av og til. F. eks. Høgskolen i Oslo har en rekke tilbud. Og Volda, Agder, Nord-Trøndelag m. fl.

Aberet er at disse tilbudene er langt fra gratis. Så hvis man må betale alt selv, kan det bli dyrt. Hvis utdanningen er relevant for den jobben man har, og med sikte på videreutvikling, er det dog mange arbeidsgivere som yter støtte til videreutdanning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...