Gå til innhold

Tåler ikke mensbind...?(litt utenom, men men...)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

6

• flisa

5

• cecily

5

• Åsemor

4

Mest aktive i denne tråden

Jeg spurte legen da jeg satte inn spiralen, og sa at hun kunne ikke se at det skulle være noe problem.

"hun sa at hun ikke kunne se at det skulle være noe problem", skulle det stått...

Jeg hadde koppen først, og satte inn spiral etterpå, bare for å presisere.

Da går utfordringen til deg også!

Vær nå litt tøff'a flyfly!

Tenk så stilig om det er du som anbefaler damebegeret neste gang.

Hahaha! det skulle tatt seg ut. Jeg som omtrent besvimer hver gang jeg skal trøkke opp en tampong.

Annonse

Er det det å sette inn tampongen du syns er ekkelt? Jeg trodde at du var blant dem som ikke tåler å se blod...

Nei, det først den seinere tid at jeg fikser å få på plass tampongen, i alle år tidligere har jeg faktisk blitt dritsvimmel og kvalm og trodd jeg skulle svime av. Gudene veit hvorfor.

Gjest Damebeger

Nei, det først den seinere tid at jeg fikser å få på plass tampongen, i alle år tidligere har jeg faktisk blitt dritsvimmel og kvalm og trodd jeg skulle svime av. Gudene veit hvorfor.

Når du har hatt sånne problem med tampong, så tror jeg rett og slett ikke damebegeret er noe for deg. I starten er begeret noe mer kronglete å få på plass enn en tampong.

Så jeg trekker tilbake utfordringen.

Det blir nok bedre når du blir kvitt jomfrudommen.

Når du har hatt sånne problem med tampong, så tror jeg rett og slett ikke damebegeret er noe for deg. I starten er begeret noe mer kronglete å få på plass enn en tampong.

Så jeg trekker tilbake utfordringen.

Jeg ikke engang vurdert damebegeret, siden jeg rett og slett finner hele patenten ganske motbydelig. ;)

Annonse

Jeg bestilte på den engelske siden jeg - litt over 200 kr syns jeg går an når jeg bare vil prøve :) på den norske siden kostet det MYE mer gitt!

Men så er det meg og den engelsken da! Jeg er helt håpløs - vet ikke om jeg får til å bestille engang!

Fikk forresten svar av helsesøster på Damebeger, ang fremoverbøyd livmor og damebeger. Hun mente at jeg kunne prøve, men hun kunne ikke garantere at det gikk.

Men så er det meg og den engelsken da! Jeg er helt håpløs - vet ikke om jeg får til å bestille engang!

Fikk forresten svar av helsesøster på Damebeger, ang fremoverbøyd livmor og damebeger. Hun mente at jeg kunne prøve, men hun kunne ikke garantere at det gikk.

Fremoverbøyd livmor er den mest vanlige varianten. Bare 10% har bakoverbøyd, så en skulle tro at produsentene tar høyde for det store flertallet.

http://www.doktoronline.no/section/nosection/?action=showQA&DocumentId=637

Fremoverbøyd livmor er den mest vanlige varianten. Bare 10% har bakoverbøyd, så en skulle tro at produsentene tar høyde for det store flertallet.

http://www.doktoronline.no/section/nosection/?action=showQA&DocumentId=637

Min er så ille at jeg har litt problemer med å sette inn tamponger. Den må settes til venstre, for ellers får jeg vondt/ går det ikke an.

Og i svangerskapene var det visstnok litt fare på fære (sa legene).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...