Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

For noen uker siden hadde jeg en krafitg blærekatarr og fikk behandling for det av legen (selexid) Har nesten vært helt god siden, men kjenner litt ubehag som jeg får ved blærkatarr av og til. Natt til mandag og natt til tirsdag har jeg sovet kjempedårlig, og ofte våknet av en intens tørste eller at jeg måtte fryktelig på do (naturlig siden tørsten gjorde at jeg drakk mye vann). Natt til i dag har jeg ligget med høy feber, men om morgenen var den borte. Var og er bare slapp og sliten. Har ikke smerter i rygg eller mage, og det kjennes ikke ut som det gjør ved blærekatarr. Jeg bare verker litt i urinblæra, men det kan være helt tilfeldig. Etter i natt har jeg begynt å lure på om det kan være en begynnende nyrebekkenbetennelse?? Har overhodet ikke lyst til å gå til legen hvis det er unødvendig, for føler jeg har vært der vel ofte siste tiden. Går det bra å se det an, og heller dra til legen hvis jeg får feber igjen og det ikke går over, samt mage eller ryggsmerter. Håper noen kan hjelpe meg:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/240423-nyrebekkenbetennelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg hadde nyrebekkenbetennelse mens jeg gikk gravid var jeg smertelig klar over det. Jeg trodde jeg hadde rier og at fødselen var i gang...

Men det er kanskje ikke like smertefullt for alle?

Hvis du mistenker at det kan utvikle seg til nyrebekkenbetennelse så ville jeg dratt til legen med det samme, før det setter seg.. for det er vondt!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/240423-nyrebekkenbetennelse/#findComment-1857624
Del på andre sider

Da jeg hadde nyrebekkenbetennelse mens jeg gikk gravid var jeg smertelig klar over det. Jeg trodde jeg hadde rier og at fødselen var i gang...

Men det er kanskje ikke like smertefullt for alle?

Hvis du mistenker at det kan utvikle seg til nyrebekkenbetennelse så ville jeg dratt til legen med det samme, før det setter seg.. for det er vondt!

Kan hende du har fått urinveisinfeksjon... det har jeg fått noen ganger etter nyre problemer. Og bruk av selexid.

Du kan bare stikke innom legekontoret med en urinprøve, så får du vanligvis brev i posten om det er noe som slår ut på urinen.

Jeg fikk iallefall brev 3 dager etter jeg var innom med urinprøve. Fikk forklaring på hva det var og resept på pencilin!

Var da innom med en urinprøve pga kontroll vær 6 mnd. så tenkte ikke noe var galt så jeg bare dro... derfor brevet!

Du kan alltids være til prøven er ferdig!

Lykke til og god bedring!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/240423-nyrebekkenbetennelse/#findComment-1858460
Del på andre sider

Kan hende du har fått urinveisinfeksjon... det har jeg fått noen ganger etter nyre problemer. Og bruk av selexid.

Du kan bare stikke innom legekontoret med en urinprøve, så får du vanligvis brev i posten om det er noe som slår ut på urinen.

Jeg fikk iallefall brev 3 dager etter jeg var innom med urinprøve. Fikk forklaring på hva det var og resept på pencilin!

Var da innom med en urinprøve pga kontroll vær 6 mnd. så tenkte ikke noe var galt så jeg bare dro... derfor brevet!

Du kan alltids være til prøven er ferdig!

Lykke til og god bedring!

Det hjelper litt hvis du svarer hovedinnleggeren, ikke meg ;-)

Forøvrig skriver hun jo at hun har hatt uvi og blitt behandlet for nettopp det...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/240423-nyrebekkenbetennelse/#findComment-1858776
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...