Gjest gomsimar Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hei Hadde for en tid tilbake sex med en prostituert i Oslo. Hadde fingrene inn i hennes vagina et kort øyeblikk, før hun tok på kondom på meg.Var inne i henne i kort tid før jeg avsluttet det hele. Kondom var på hele tiden. Etter at jeg hadde trukket meg ut, tok hun av kondomen å onanerte meg. Såg etterpå at jeg hadde litt blod på fingrene som jeg brukte i vagina, men ingen sår på fingrene. 10 dager senere fekk jeg påvist klamydia, trodde det skulle vere sikkert med kondom?... Kan jeg også vere smittet av HIV dersom hun var det? Har hatt litt sår hals i fire dager og litt feber eit par ganger. Kan jeg få symptomer etter 10 dager? Og i tilfelle hvilke symptomer? nærvøs mann 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240439-hivsmittet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hei, Overføring av HIV til en finger uten sår må være en svært lite sannsynlig smittemåte. Det samme gjelder også smitte ved samleie hvis det er brukt kondom på en skikkelig måte. Men det er en fase i din beskrivelse som jeg kan stusse over. Hun tokk av kondomen etter at du har vært inn i henne, hvoretter hun brukte de samme hendene til å onanere deg. Er det mulig at hun har fått med seg noe fra utsiden på komdomen, som hun deretter gnidde godt in i din penis? Det er ikke så veldig sannsynlig, men umulig er det ikke. Så teoretisk sett er det ikke umulig at du er smittet, men svært lite sannsynlig. Symptomene kan komme ca et par-tre uker etter smitte, gjerne forkjølelse eller influensaliknende symptomer. 10 dager er litt i tidligste laget. Som du skjønner kan jeg ikke si noe sikkert. Jeg vil anbefale at du får tatt en blodprøve ca 6 uker etter hendelsen og får utført HIv test. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240439-hivsmittet/#findComment-1858305 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.