Gå til innhold

Skal bh'en synes under toppen/singleten?

Anbefalte innlegg

Gjest usikker på moten
Skrevet

Er litt usikker på hva som er tillatt på motefronten i forhold til dette.

Når jeg har på meg topper og singleter så er det umulig å ikke se bh'en min under. Skal den helst ikke synes?

Eller hva tror/synes dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sicherheit
Skrevet

Jeg skjønner ingenting. Om det er "tillatt"??! Er det virkelig sånn at man må ha en slags uformell, offentlig tillatelse for å gå kledt på den og den måten? OK, kontroll i form av rare blikk om du går med søppelsekk over beina og en IKEAbag på overkroppen er greit nok, men problemstillinga "bH under toppen" er da ikke så spesiell at det trengs slik feedback? Eller?

OK, rent subjektivt.. Jeg er mann, og jeg driter i om den synes under toppen eller ikke. Så får min del, gjør hva du vil. Men det er kanskje ikke det du er ute etter. :)

Gjest står i bladet
Skrevet

Jeg har lest i bladene at BHen fortsatt kan synes, men det er ikke like "hot" at undertøyet er en del av antrekket, som det var for et (par) år tilbake.

At stroppene synes under en topp med tynne stropper, er helt ok.

Plaststropper er absolutt ut.

Finner du en topp / klær i butikken du ikke har undertøy som passer til hjemme, velg noe annet eller kjøp også undertøy som passer.

Men at det synes litt gjør ingenting, så lenge det står nogenlunde i stil.

Skrevet

Tillat og tillat. Alt er tillatt. Men at ryggen på BHen sees over der toppen slutter (om du skjønner hva jeg mener), synes jeg ikke er pent. At man ser stroppene under stroppen på toppen, spiller ingen trille.

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er tillatt og ikke. Det må du nok spørre homsepatruljen om.

Men det finnes jo topper og singleter som har "innebygd" støtte, så da slipper du å ha BH under.

Se f.eks. her:

http://www.victoriassecret.com/

(Klikk på "Clothing" og deretter "Bra tops")

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er tillatt og ikke. Det må du nok spørre homsepatruljen om.

Men det finnes jo topper og singleter som har "innebygd" støtte, så da slipper du å ha BH under.

Se f.eks. her:

Har du handlet der noen gang? ikke lett å komme under kr. 200....

Skrevet

Har du handlet der noen gang? ikke lett å komme under kr. 200....

Ja, jeg har handlet der en gang. Det kan nok fort bli dyrt, ja, og så er det jo toll i tillegg.

Linken var egentlig bare for å vise hva slags klær jeg mente. Det kan godt hende det finnes topper med "innebygd" bh i norske butikker også.

Skrevet

Ja, jeg har handlet der en gang. Det kan nok fort bli dyrt, ja, og så er det jo toll i tillegg.

Linken var egentlig bare for å vise hva slags klær jeg mente. Det kan godt hende det finnes topper med "innebygd" bh i norske butikker også.

søren også - jeg falt for masse der! :(

Skrevet

søren også - jeg falt for masse der! :(

Ja, det var det jeg også gjorde. De har veldig mye lekkert.

Skrevet

Se f.eks. her:

*hmpfr* farlig link, det der... *sjekker kontoen*

Skrevet

*hmpfr* farlig link, det der... *sjekker kontoen*

He he, den er litt farlig, ja. Jeg skulle kanskje skrevet en advarsel i overskriften ;)

Skrevet

Hvis bh er fin,så syns jeg ikke at det gjør noe at den syns.

Skrevet

Stroppene kan fint synes under spaghettistropper, men det er finest om bh-en har ca samme farge som toppen.

Ryggen til bh-en må aldri, aldri, aldri synes over toppen om denne har lav rygg.

Vanlig bh under halterneck er ikke pent.

Jeg syns ikke det er pent å gå uten bh slik at det syns heller, så jeg personlig lar meg ikke affisere om stroppene mine syns litt nå om sommeren.

Gjest heffalumpen
Skrevet

Se f.eks. her:

Åssen kan den støtte, når den ikke sitter stram rundt rygen som en bh? Jeg mener, detter ikke puppene ut/flytter på seg, i forhold til cup'ene?

Gjest heffalumpen
Skrevet

(Pene) bh-stropper side-by-side med singlet-stroppene går jo alle med, det er helt kurant nå. veldig praktisk at det ikke lenger er tabu med undertøy!!! Hilsen ikke-mote-slaven (som likevel er litt, bare LITT, påvirket..)

Skrevet

Åssen kan den støtte, når den ikke sitter stram rundt rygen som en bh? Jeg mener, detter ikke puppene ut/flytter på seg, i forhold til cup'ene?

Det er en stikk rundt hele brystkassen, på innsiden av plagget.

Noen har "shelf-bra", altså bare strikk og ikke cuper, mens andre har cuper som antakeligvis også er festet i en strikk som går rundt hele, hvis du skjønner (sikkert dårlig forklart).

Gjest heffalumpen
Skrevet

Det er en stikk rundt hele brystkassen, på innsiden av plagget.

Noen har "shelf-bra", altså bare strikk og ikke cuper, mens andre har cuper som antakeligvis også er festet i en strikk som går rundt hele, hvis du skjønner (sikkert dårlig forklart).

Veldig godt forklart. Jeg kjøper aldri postordre, liker å prøve ting. men de der så jo innmari lekre ut da :)

Skrevet

Se f.eks. her:

*drømmer*

Vil bare ha en slik kropp også først....

Skrevet

Jeg synes faktisk det er ganske lekkert med gjennomsiktig (f. eks. a la heklet) topp, og BH i samme farge under.

At det er et konglomerat av stropper (ja, jeg har sett tre!) over skuldrene synes jeg ikke er så pent, men det er veldig vanlig.

Men jeg så altså ei jente med topp med bar rygg. Sånn helt nedringet bak. Hun burde definitivt ha droppet BHen, det så komisk ut. Og hvis hun ikke hadde pupper til å gå uten, synes jeg hun burde ha valgt en annen topp.

Gjest isssia
Skrevet

Jeg synes faktisk det er ganske lekkert med gjennomsiktig (f. eks. a la heklet) topp, og BH i samme farge under.

At det er et konglomerat av stropper (ja, jeg har sett tre!) over skuldrene synes jeg ikke er så pent, men det er veldig vanlig.

Men jeg så altså ei jente med topp med bar rygg. Sånn helt nedringet bak. Hun burde definitivt ha droppet BHen, det så komisk ut. Og hvis hun ikke hadde pupper til å gå uten, synes jeg hun burde ha valgt en annen topp.

men typen hennes er sannsynligvis svææært fornøyd når hun har så store pupper at hun må bruke BH uansett topp:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...