Gå til innhold

Skal bh'en synes under toppen/singleten?

Anbefalte innlegg

Gjest isssia
Skrevet

Jeg skjønner ingenting. Om det er "tillatt"??! Er det virkelig sånn at man må ha en slags uformell, offentlig tillatelse for å gå kledt på den og den måten? OK, kontroll i form av rare blikk om du går med søppelsekk over beina og en IKEAbag på overkroppen er greit nok, men problemstillinga "bH under toppen" er da ikke så spesiell at det trengs slik feedback? Eller?

OK, rent subjektivt.. Jeg er mann, og jeg driter i om den synes under toppen eller ikke. Så får min del, gjør hva du vil. Men det er kanskje ikke det du er ute etter. :)

Word.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men typen hennes er sannsynligvis svææært fornøyd når hun har så store pupper at hun må bruke BH uansett topp:)

Det kan jo hende. Men det kan jo også hende de hang uten å være store. Mange har også mest sansen for små/mellomstore pupper som er faste.

Skrevet

*drømmer*

Vil bare ha en slik kropp også først....

He he, damene de bruker som modeller er ikke akkurat stygge, nei :)

Skrevet

He he, damene de bruker som modeller er ikke akkurat stygge, nei :)

Nei, vi hadde nok ikke fått jobb der *ler*

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er tillatt og ikke. Det må du nok spørre homsepatruljen om.

Men det finnes jo topper og singleter som har "innebygd" støtte, så da slipper du å ha BH under.

Se f.eks. her:

http://www.victoriassecret.com/

(Klikk på "Clothing" og deretter "Bra tops")

Fy søren, de var fine. Vet du om man får kjøpt slikt (altså topper med innebygget BH) i de vanlige butikkene, dvs. Cubus, Lindex osv.?

Skrevet

Fy søren, de var fine. Vet du om man får kjøpt slikt (altså topper med innebygget BH) i de vanlige butikkene, dvs. Cubus, Lindex osv.?

De har hatt det på Lindex i allefall. Men da helt vanlige singleter med innebygd BH.

Skrevet

De har hatt det på Lindex i allefall. Men da helt vanlige singleter med innebygd BH.

Takk for tipset.

Skrevet

Nei, vi hadde nok ikke fått jobb der *ler*

Nei, vi hadde nok ikke det :)

Gjest isssia
Skrevet

Det kan jo hende. Men det kan jo også hende de hang uten å være store. Mange har også mest sansen for små/mellomstore pupper som er faste.

de trenger ikke henge for å trenge bh, det er bare det at det er ubehagelig å gå uten:) gjør litt vondt:)

Skrevet

de trenger ikke henge for å trenge bh, det er bare det at det er ubehagelig å gå uten:) gjør litt vondt:)

Jeg synes ikke det er ubehagelig å gå uten. Faktisk synes jeg nesten det er behageligere å gå uten enn med.

Bortsett fra når jeg trener, da må jeg ha BH, ellers blir det ubehagelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...