Gjest Føler meg som en fjortis igjen Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Jeg er 34 år og alene med et lite barn på 2 år. For 11 år siden var jeg sammen med en gutt og vi var sammen i 1 år. Det tok slutt da han reiste til utlandet for å studere. Vi har hatt sporadisk kontakt alle disse årene, men nå var det 8 år siden sist vi så hverandre. Vi har alltid hatt veldig god kjemi og ender alltid opp med å kline. (Kniiiis:) De siste årene har vi hatt langvarige forhold på hver vår kant og har ikke sett hverandre. Nå er vi begge single. Vi bytter på å kontakte hverandre og i mai ble vi enige om å møtes. Vi snakket og lo og var fullstendig på bølgelengde. Det var et uskyldig treff midt på dagen, men han prøvde å kysse meg da vi skiles. Siden den gang har vi møtt hverandre to ganger. Vi har ikke gått hele veien, men kliner heftig og får liksom ikke nok... Han vil jo gjerne ha sex, men jeg er litt forsiktig av meg merker jeg.. Angst for å bli gravid igjen. Men det er ikke bare det fysiske som funker mellom oss. Vi ler masse sammen og ler av hverandre. Jeg liker ham som person. I helgen kom han på besøk til meg. Jeg bor en time unna. Vi så på film, han satt og strøk meg på armen og det var bare så koselig... Merker at jeg har følelser for ham og jeg TROR kanskje han føler noe også, men det er altfor tidlig å snakke om denslags for oss. Hva får dere ut av dette? Er dette en kar som kun er ute etter moro? Han har vært single i 3 år nå. Håper på et par kommentarer da jeg er helt ute av dette gamet. 0 Siter
Babette Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Ser du ikke av uttrykket i øynene hans når han ser på deg om han er interessert? Ut fra det du forteller, vil jeg tippe ja. 0 Siter
Gjest Føler meg som en fjortis igjen Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Ser du ikke av uttrykket i øynene hans når han ser på deg om han er interessert? Ut fra det du forteller, vil jeg tippe ja. Jo, det føles slik, men man kan jo ta feil.. 0 Siter
Gjest surrehøne Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Jo, det føles slik, men man kan jo ta feil.. Er det ikke bare å slå til..Du har ikke noe å tape. Du vil angre senere om du ikke gjør det. Lykke til fra en på samme alder og er alene. 0 Siter
Gjest Postmaster Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Risikoen for at han mister interessen når han endelig får "trofeet sitt" er der. Det er det uoppnåelige som er spennende for mange huntere, og slike jaktere kan være trivelige som ingen annen FØR de når målet sitt. Etterpå kan de fort miste interessen, fordi den spennende jakten er over. På den annen side, har du noe å tape på å ta sjansen? Du får bare se hva som skjer. Eventuelt kan du snakke med han på forhånd om dette, slik at du vet hvor landet ligger. 0 Siter
ekte nick Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Har folk helt glemt å snakke sammen?? Kan du ikke rett og slett spørre ham da, hva han egentlig ønsker, om han er ute etter bare en flørt, eller om han er rede for et seriøst forhold? Jeg ville i hvert fall ikke tatt noe for gitt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.