Gå til innhold

Ang. bh-tråden under her... Størrelser.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk inn på linken til Victoria's Secret, og fant selvsagt noe jeg vil bestille. Men hvordan er det med størrelsene? Hva er f.eks bh-størrelse 36B i norsk målestokk?

Skrevet

Hvis du klikker på "Size chart", så står det noe om hva slags kroppsmål som svarer til de forskjellige størrelser.

Skrevet

Hvis du klikker på "Size chart", så står det noe om hva slags kroppsmål som svarer til de forskjellige størrelser.

Takk, takk. :) Øya man først blir blind på..

Skrevet

Jeg kjøpte en BH på Victorias Secret da jeg var i USA tidligere i år, og den var 36B. Det viste seg etterhvert at den var litt for vid rundt, og jeg bruker vanligvis 75 el 80 B, så da tenker jeg at 36B tilsvarer 85B.

Gjest bellitia
Skrevet

Jeg kjøpte en BH på Victorias Secret da jeg var i USA tidligere i år, og den var 36B. Det viste seg etterhvert at den var litt for vid rundt, og jeg bruker vanligvis 75 el 80 B, så da tenker jeg at 36B tilsvarer 85B.

36 tilsvarer 80.

Skrevet

36 tilsvarer 80.

oi, da må den ha vært stor i størrelsen.. ELLER KANSKJE JEG HAR SLANKET MEG!!! :D

Skrevet

oi, da må den ha vært stor i størrelsen.. ELLER KANSKJE JEG HAR SLANKET MEG!!! :D

Alt er vel stort i USA? ;)

Gjest bellitia
Skrevet

gratulerer.

Gjest bellitia
Skrevet

34=75

36=80 osv

cupstørrelsene er like

Som oftest, men en liten 80 D på norsk, kan godt være en 36 C... er noe med inches og cm som ikke samsvarer helt..

Fant det ut da jeg regna ut målene på en sånn side på nett.

Var slik at på norsk var jeg 80 D med mine mål, på amerikansk var jeg 36 C, men 36 D om jeg oppga en eller to cm større, og da fortsatt 80 D på norsk...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...