Gjest Dunkedunk Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Ser spesialisten størrelsen på hjertet når han tar ul? Tenkte da på om en hadde hjerte som var for stort/lite, om det hadde vokst pga sykdom osv. 0 Siter
Gjest Dunkedunk Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Ja, det ser de. Tusen takk for kort og greit svar! 0 Siter
Gjest skal også ta ultralyd Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Ja, det ser de. Hva om hjertet er for stort/lite? Er det farlig? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Hva om hjertet er for stort/lite? Er det farlig? Det kommer jo an på årsaken det da. Men jeg er ingen lege, så jeg vil ikke spekulere. Vet at hjertet kan vokse ved visse sykdommer (som jeg selvsagt ikke husker nå - aaalt for sent for meg). Det er ikke gunstig. 0 Siter
Gjest Dunkedunk Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Hva om hjertet er for stort/lite? Er det farlig? http://www.google.com/search?hl=no&q=voksende+hjerte&btnG=S%C3%B8k&lr=lang_no 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.